Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس هیئت کشتی لرستان از اعلام آمادگی ۲۴ تیم برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور که به میزبانی کوهدشت برگزار خواهد شد، خبر داد.

فرید بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه لرستان در کشتی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و دارد، به میزبانی دوباره استان در رده نونهالان اشاره کرد و افزود: لرستان بعد از سالیان سال الان در تیم ملی بزرگسالان عضو فیکس دارد و توانسته‌اند مقام‌های جهانی و آسیایی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به خاطر اینکه بتوانیم نسل نو در کشتی لرستان همانند سرلک، قیاسی و... ایجاد کنیم مجبوریم روی رده‌های پایه کار کنیم و تجربه نشان داده هر چه در این رده کار کنیم به نفع کشتی استان و حتی کشور است.

بهرامی گریزی به قهرمانی لرستان در مسابقات کشتی آزاد نونهالان که در الیگودرز به دست آمد زد و تاکید کرد: حداقل دو یا سه نفر از این کشتی‌گیران استان می توانند سال‌های بعد جز تیم ملی باشند.

 رئیس هیئت کشتی لرستان با بیان اینکه از طریق همین مسابقات و توریسم ورزشی می توانیم استان را بیشتر و بهتر معرفی کنیم، اذعان کرد: همانگونه که برخی محصولات لرستان با برند شهرهای دیگر مطرح می‌شوند الان در کشتی کوهدشت نیز همین اتفاق در حال رخ دادن است.

بهرامی تصریح کرد: بیشتر کشتی‌گیرهای فرنگی که در سطح ایران و دنیا مطرح می‌شوند اصالتا لر هستند و سوال اینجاست چرا باید استعداد و ظرفیت ما با نام شهر و استان دیگر کشتی بگیرد؟

وی با اشاره به اینکه میزبانی الیگودرز بسیار عالی بود و همه از آن رضایت داشتند، تاکید کرد: به صرف اینکه امکانات نداریم نباید از میزبانی محروم شویم هر چند اذیت می‌شویم اما باعث می‌شود زیرساخت‌ها تقویت شده و امکانات بیشتری به سمت استان سرازیر شوند.

رئیس هیئت کشتی لرستان در ادامه با بیان اینکه میزبانی مسابقات فرنگی نونهالان کشور علاوه بر تقویت کوهدشت باعث جذب توریست هم می‌شود، گفت: این رقابت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه در سالن شهید عالی پور شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همه استان‌های قوی یا ضعیف در کشتی نمایندگان خود را به این مسابقات می‌فرستند و این شهرستان و استان آمادگی پذیرش کشتی‌گیران نونهال را دارد. هر چقدر میزبان رده‌های مختلف باشیم به نفع ورزش استان است.

بهرامی گفت: تا امروز ۲۴ تیم اعلام آمادگی کرده و مدارک خود را تحویل داده‌اند که چهار تیم اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: ۵ تا ۶ تیم دیگر نیز قرار است مدارک خود را تحویل دهند و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای آنها باشیم.

گفتنی است رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور نیز ۸ و ۹ مهر به میزبانی الیگودرز برگزار شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ایسنا ايران تیم ملی لرستان کشتی نونهالان كشتي فرنگي کشتی کشتی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

آفتاب‌‌نیوز :

در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

 تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند قهرمانی این قاره را به دست آورند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی