Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی همه خانی از برخورد شدید سواری ال نود با پراید در بزرگراه بابایی به شرق و واژگون شدن هر دو وسیله بعلت این حادثه در فضای سبز این محدوده خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مقارن ساعت 13:04 ظهر دیروز در محدوده  بابایی به شرق بعد از  هنگام تصادفی  شدید بین یکدستگاه یکدستگاه سواری ال نود با پراید  به وقوع پیوست  که باعث  ترافیک لحظه ای در این محدوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همه خانی گفت : شدت این حادثه به حدی بود که پس از این برخورد سواری ال نود پراید را با خود به داخل فضای سبز کشاند و هر دو وسیله واژگون شدند.

وی افزود: تیم کارشناسی منطقه 25  پلیس راهور  بلافاصله در صحنه حضور یافتند  وبه  بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی مشغول شدند.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با تلاش کارکنان راهور ترافیک ایجاد شده به وضعیت قبلی خود بازگشت  و تیم های اورژانس رانندگان این دو وسیله را در محل مورد درمان سراپایی قرار دادند.

سرهنگ همه خانی ضمن بیان اینکه دلیل پلیس برای برخورد با تخلفات سرعت و سبقت بی دلیل نیست از رانندگان خواست حین حرکت  با سرعت مقرره تردد شد و از سبقت های غیر مجاز  و بی دلیل جدا خودداری کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر نباشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون پلیس راهور ترافیک فضای سبز کارشناسی تصادف درمان تصادف حادثه حوادث رانندگی همه خانی ال نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: اولین حادثه ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه خودروی ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در اصفهان زیر پل تمدن با یکدیگر برخورد کرده‌اند، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک خانم در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان با دریافت مراقبت‌های سرپایی و رضایت به اعزام به مراکز درمانی ندادند.

عابدی همچنین به دومین تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان در شب گذشته اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۴۳ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی تیبا، پژو ۴۰۵ و دنا با گاردریل برخورد کرده‌اند، گفت: این حادثه در اتوبان ذوب آهن روبه‌روی ترمینال فلاورجان با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۴ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه افزود: این حادثه نیز هفت مصدوم شامل ۵ مرد و ۲ زن داشت که به بیمارستان‌های الزهرا اصفهان و امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 6081634

دیگر خبرها

  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی