Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 امنیت مرز حساس است.  امنیت مرز توسط نیروهای سپاه و نیروی نظامی کشور تامین می شود. ارتش مراقب  امنیت مرز است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه صبحگاه مشترک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم در خصوص تحولات اخیر در مرزهای شمال غربی کشور اظهار داشت: هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم و پاسداران مرزی ما در حال مرزبانی از مرزهای کشور بوده و تجهیزات و نیروهای جدید به مرزها اعزام کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا تصریح کرد: هیچ بن بستی نداریم و همه موانع برداشته شده و امیدوارم کشورها مسائل داخل خود را در داخل کشور خود حد و فصل کنند.

سردار اشتری به خدمات پلیس در هفته ناجا اشاره و بیان داشت: ترخیص خودروهای رسوبی مد نظر ما است که تخفیف ویژه ای در این باره اتخاذ کرده ایم؛ در این راستا مالکان این دسته هچاز وسایل نقلیه به غیر از خودروها و موتورسیکلت‌هایی که دارای احکام قضائی هستند، با مراجعه به پارکینگ‌ها ترخیص خواهند شد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی امنیت مرزهای اشتری مرز شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی و هوشمندسازی و حضور جوانان در امنیت قرار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید امنیت "جواد جهان بیکی" در روستای کوسه  شهرستان کلاله اظهار داشت: با وجود جوانان برکف که برای دفاع از مرزهای کشور سینه ستبر کرده‌اند، همراه با تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی و هوشمندسازی که در مرزهای کشور در حال استقر است مرزهای کشور در امنیت قرار دارند.

وی تاکید کرد: شهید جواد جهان بیکی در نهایت شجاعت و مقاومت چند نفر از همرزمانش را نجات داد و در نهایت خود به اوج قله معرفت و عزت رسید و شهید شد.

سردار گودرزی تصریح کرد: ما به شما خانواده شهدا با این بصیرت افتخار می‌کنیم، خون شهید ضامن اقتدار و سربلندی کشور عزیز ما است.

وی با اشاره به حضور مادر شهید در راهپیمایی روز قدس حتی قبل از تشییع جنازه فرزند شهیدش، گفت:ما با این حرکت این مادر شهید که  با حضور خود کمتر از 24ساعت پس از خبر شهادت فرزندش شعار مرگ بر اسراییل سر داد و با حضور خود نشان داد فرزند شهیدش در دامن چنین مادران شجاعی پرورش یافته روحیه گرفتیم.

شهید جواد جهان بیکی در 16 فروردین در حمله تروریست‌های جیش الظلم به مناطق جنوب شرقی کشور به درجه رفیع شهادت نایل شد.

انتهای پیام/581

دیگر خبرها

  • سردار استکی: عملیات وعده صادق باعث شکسته شدن قدرت پوشالی اسرائیل شد/ دشمن برای جبران تحقیر به عملیات روانی روی آورد!
  • شرایط بهتر موجودی کیت‌های آزمایشگاهی در کشور/مرجع سلامت حامی تولید داخل
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد