Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از دیدار اخیر هیات‌های بلندپایه آمریکا و روسیه به ریاست معاونان وزرای خارجه دو کشور در ژنو، واشنگتن نفر سوم وزارت خارجه خود را برای دیدار با مقام‌های روسیه به مسکو می‌فرستد.

رسانه‌های روسیه به نقل از وزارت خارجه این کشور خبر دادند، «ویکتوریا نولاند» معاون امور سیاسی وزارت خارجه آمریکا ۱۹ مهر در مسکو با مقام‌های روس دیدار و درباره «موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و جهانی» رایزنی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری تاس، سفر ویکتوریا نولاند در شرایطی انجام می‌شود که دولت روسیه در ماه می سال ۲۰۱۹ در پاسخی تلافی جویانه علیه اقدام آمریکا در اعمال تحریم علیه برخی مقام‌های روسی، برای سفر نولاند به مسکو روادید صادر نکرد.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه چندی قبل اعلام کرده بود که این کشور در حال بررسی احتمال صدور روادید برای سفر نولاند به مسکو است.

سرگئی ریابکوف وزیر خارجه روسیه اخیرا در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال سفر ویکتوریا نولاند به مسکو گفته بود، وزارت خارجه روسیه و وزارت خارجه آمریکا در حال تدارک برای برقراری تعدادی از مراودات هستند.

بنا بر گزارش‌ها، نفر سوم وزارت خارجه آمریکا قرار است بعد از سفر به مسکو به بیروت پایتخت لبنان و لندن پایتخت انگلیس برود.

اوایل مهر ماه بود که وندی شرمن قائم مقام وزارت خارجه آمریکا در صدر هیات بلندپایه این کشور با هیات روسیه در شهر ژنور دیدار کرده بود.

ریاست هیات مسکو در مذاکرات با طرف آمریکایی را «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه برعهده داشت.

دیپلمات‌های ارشد روسیه و آمریکا بعد از پایان مذاکرات ژنو، با تشکیل دو کارگروه برای پیگیری توافقات بالقوه در زمینه تسلیحات اتمی و سایر تهدیدهای جهانی موافقت کردند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه وزارت خارجه آمریکا خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • لاوروف: غرب در آستانه یک درگیری هسته‌ای است
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین