Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:44:54 GMT

تصادف منطقه پل آبگینه کازرون ۲ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۱۲۳۴

تصادف منطقه پل آبگینه کازرون ۲ کشته برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون از وقوع تصادف در محور کازرون-دشت ارژن خبر داد و گفت: ساعت ۹:۲۲ دقیقه شنبه یک دستگاه پراید با خودروی نیسان در منطقه پل آبگینه برخورد کرد که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر دشت برم به محل حادثه اعزام شد.

بهمن جمشیدی تصریح کرد: متأسفانه در این تصادف دو خانم که سرنشین خودرو پراید بود فوت و سه نفر نیز مصدوم شدند که مصدومین به وسیله دو دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان افزود: محور کازرون- دشت ارژن به خصوص جاده پل آبگینه که یکی از محورهای مواصلاتی کازرون است یکی از مناطق حادثه خیز به شمار می‌آید و متأسفانه همچنان قربانی می‌گیرد.

کد خبر 5323124

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی سانحه تصادف کازرون بهمن جمشیدی اورژانس فارس بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر عکس استانها خطبه های نماز جمعه هفته ناجا واکسن کرونا مشهد امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت