Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی معاون عمرانی استانداری فارس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: طول این خط آهن ۶۴۰ کیلومتر است که شیراز را از طریق بوشهر به بندر عسلویه متصل می‌کند.

او تصریح کرد: این مسیر در ۱۲ قطعه ساخته می‌شود که ۳۰۰ کیلومتر آن در استان فارس است و از ۴ قطعه که تا کنون عملیات اجرایی آن از سال‌ها پیش آغاز شده، ۲ قطعه در فارس و ۲ قطعه در بوشهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: در صورت تامین اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان از سوی بانک ها، نهاد‌های توسعه گرا، صندوق توسعه ملی، ظرفیت‌های بخش خصوصی، وزارت نفت و اعتبارات دولتی انتظار می‌رود این طرح در سال‌های آینده به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی استانداری فارس افزود: در چند سال اخیر به این طرح اعتباری اختصاص نیافته و همین موضوع موجب طولانی شدن زمان ساخت آن شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن تامین اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصین این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز بدست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  

او  تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه ذکر نمود که در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس