Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 5 از پیشرفت 95 درصدی پروژه تامین آب بوستان جوانمردان خبر داد و افزود: این پروژه با تکمیل مراحل باقیمانده تا سه هفته آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردار این منطقه در جریان بازدید از روند پروژه تامین آب بوستان جوانمردان گفت: پروژه تامین آب بوستان جوانمردان از پساب تصفیه خانه آب شهر زیبا،از ابتدای امسال و برای اولین بار وارد فاز اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این پروژه از فروردین امسال شروع شد و تا الان 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فقط 5 درصد از قسمت داخل تصفیه خانه باقی مانده که با تفاهمی که با اداره آب و فاضلاب تهران داشتیم این پروژه اجرایی در داخل تصفیه خانه این هفته آغاز خواهد شد و تا سه هفته آینده به بهره برداری کامل می رسد.
کلهری اذعان داشت: با توجه به تکالیف قانونی در برنامه سوم شهر تهران وتفاهم نامه شهرداری تهران با وزارت نیرو، یکی از تکالیف ما تامین منابع آبی پایدار و کاهش برداشت از آب های زیرزمینی است که با توجه به تنش ها و خشکسالی هایی که در چند سال اخیر داشتیم این موضوع گریبانگیر ما بوده و با تحقق ، اتمام و تکمیل این پروژه بحث آبیاری و آبرسانی فضای سبز بوستان جوانمردان از سال 1401 با تامین منابع آبی پایدار، به صورت آسان تری خواهد بود.
امروز محمود کلهری شهرداری منطقه 5، گودرزی مدیر تصفیه خانه شهرزیبا و اصغری مدیریت بهره برداری تامین و تصفیه غرب تهران از مراحل انتهایی و نهایی تکمیل این پروژه بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان اظهار داشت: بیش از ۵۷ درصد خط انتقال آب لوله گذاری شده و در مجموع با توجه به خرید لوله و سایر تجهیزات مورد نیاز این خط شاهد پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب به شهرستان اردکان هستیم.

معاون استاندار در ادامه افزود: خط انتقال آب به طول ۳۳ کیلومتر اجرا و برای احداث آن بیش از ۳هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس ابوالحسینی گفت: امیدواریم بزودی این خط انتقال آب که می تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، به اتمام برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

این بازدید با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، فرماندار شهرستان اردکان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیران حوزه انرژی و خطوط انتقال آب شرکت صنعتی، معدنی چادرملو و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان برگزار گردید.

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه لایروبی و ساماندهی مسیل پسته در منطقه پل معراج و جوادیه بجنورد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان