Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:12:14 GMT

تشکر ویژه یحیی از محرم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۲۵۴۴

تشکر ویژه یحیی از محرم

یحیی گل محمدی در پایان بازی دوستانه تیمش مقابل سپاهان به طور ویژه از محرم نویدکیا تشکر کرد.

به گزارش برنا؛ گل‌محمدی از محرم خواسته بود اولاً با تیم اصلی اش بازی کند و دوما با همان روشی به میدان بیاید که الهلال مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد. سرمربی سپاهان هم خواسته های یحیی را قبول کرد و در نهایت سپاهان درست به روش بازی الهلال و برخلاف روش همیشگی خودش مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همان طور که می دانید در نهایت این بازی دوستانه را شاگردان گل‌محمدی با نتیجه سه بر یک بردند اما در پایان بازی یحیی به طور ویژه از محرم بابت اینکه تیمش  به خواست او بازی کرد، تشکر و قدردانی کرد. بازی‌های پرسپولیس سپاهان در لیگ برتر معمولاً با چالش و حواشی زیادی مواجه است اما این بازی دوستانه در فضایی کاملا مسالمت آمیز برگزار شد و حتی بازیکنان دو تیم رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محرم دوما بازی پرسپولیس لیگ برتر مسالمت آمیز پرسپولیس یحیی گل محمدی سپاهان دوستانه تشکر محرم نوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور

استقلالی ها دو بازی تدارکاتی پیش از بازی با تراکتور برگزار می کنند.

طرفداری | استقلال از فرصت تعطیلی لیگ برتر و پیش از دیدار حساس مقابل تراکتور استفاده خواهد کرد و دو بازی دوستانه برگزار می‌کند.

شاگردان جواد نکونام که در هفته بیست و چهارم لیگ برتر توانستند با غلبه بر شمس‌آذر قزوین به صدر جدول بازگردند، با توجه به تعطیلی مسابقات و برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با انجام دو بازی تدارکاتی، آمادگی جسمانی و روحی خود را برای شروع مجدد لیگ برتر و دیدار حساس مقابل تراکتور حفظ کنند.

طبق تصمیم کادر فنی استقلال، این تیم در دیداری دوستانه به مصاف یکی از تیم‌های لیگ برتر و در دیداری دیگر به مصاف یکی از تیم‌های لیگ دسته اول خواهد رفت تا با چالش‌های مختلفی روبرو شده و برای بازی حساس مقابل تراکتور که در تاریخ 12 اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود، آماده شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور