Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: اثر طوفان شاهین تا کنون دو ملوان کشته، سه نفر مفقود و بالغ بر هزارو ۶۶۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های بندری و تاسیسات صید و صیادی استان سیستان و بلوچستان وارد شده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وزارت جهاد کشاورزی، پرويز محبی گفت: بر اثر طوفان حاره‌ای شاهین پنج ملوان با برخورد دو شناور صیادی مفقود شدند و از این تعداد تاکنون پیکر دو نفر پیدا شده و از سه نفر دیگر خبری در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران افزود: جستجو‌ها برای یافتن پیکر افراد مفقود شده در آب‌های این استان ادامه دارد.

محبی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌ها و بررسی‌های اولیه، برآورد خسارات ناشی از طوفان شاهین در استان سیستان و بلوچستان به طور عمده مربوط به زیرساخت‌های و تاسیسات بندری از جمله سوله‌ها و سایبان‌های بندری، مراکز تخلیه صید، موج شکن ها، بخشی از تاسیسات شناور و سازه‌هایی که شناور‌ها در بنادر به آن وصل می‌شوند، چراغ‌های دریایی، راه‌های دسترسی به مراکز صیادی و شبکه‌های برق می‌شود.

وی اضافه کرد: برآورد خسارت ۱۶۶۰ میلیارد ریالی در زمینه تاسیسات صید و صیادی و زیرساخت‌های بنادر ماهیگیری است و در بخش شناور‌ها در حال بررسی خسارات به لنج‌ها و قایق‌های ماهیگیری هستیم که به زودی نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

معاون سازمان شیلات ایران گفت: برای جبران خسارات ناشی از طوفان شاهین، میزان خسارات وارده را به ستاد حوادث غیر مترقبه استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده آیم و سازمان شیلات ایران نیز برای تخصیص اعتبار از محل ستاد حوادث غیر مترقبه کشور اقدام خواهد کرد.

وی اذعان داشت: در استان سیستان و بلوچستان هفت بندر صیادی و سه موج شکن مردمی داریم که در اختیار صیادی قرار گرفته اند و بر اثر طوفان شاهین خسارت دیده اند.

محبی اعلام کرد: خوشبختانه این طوفان خسارت مالی و قابل ذکری در استان هرمزگان نداشته است.       بیشتر بخوانید: ممنوعیت دریاروی شناور‌های صیادی به علت وقوع طوفان شاهین

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی طوفان شاهین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی طوفان شاهین استان سیستان و بلوچستان سازمان شیلات ایران طوفان شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان