Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مرزبانان غیور نیروی انتظامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در مقابله با اشرار شب و روز نمی‌شناسند تا نظم و امنیت پایدار در مرزها و سطح کشور برقرار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج  و به نقل از روابط‌عمومی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سردار سید صادق حسینی هفته ناجا را تبریک گفت و اظهار داشت: هفدهم مهرماه آغاز هفته ناجا بهانه‌ای‌ست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان و مرزبانان غیور نیروی انتظامی که این روز‌ها در حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در مقابله با اشرار شب و روز نمی‌شناسند تا نظم و امنیت پایدار درمرزها و ایران اسلامی برقرار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم؛ مظهر اقتدار، نظم، مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در کردستان + فیلمقدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از پلیس/نیروی انتظامی در خدمت مردم است + فیلم

سردار حسینی با ابراز قدردانی از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان، کارکنان، سربازان و مرزبانان غیور و جان برکف نیروی انتظامی استان شهید پرور کردستان که در  حفظ و حراست از مرزها و برقراری امنیت، آسایش و آرامش مردم مجاهدانه تلاش می‌کنند گفت: امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/486/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان کردستان نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم رژه روز ارتش

مراسم رژه روز ارتش صبح امروز با حضور آیت الله  رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سردار رادان فرماندهی انتظامی کل کشور، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده کل ارتش، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح آغاز شد.

بخشی از دستاورد‌ها و تجهیزات بومیِ پهپادی، موشکی، هوایی، دریایی و زمینی در این مراسم به نمایش در خواهد آمد. 

همچنین در این مراسم یگان‌های برتر از مقابل جایگاه فرماندهان رژه خواهند رفت. این مراسم به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران