Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:07:47 GMT

افتتاحیه غیرمنتظره لیگ؛ شهر خودرو - آلومینیوم!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۳۵۸۴

افتتاحیه غیرمنتظره لیگ؛ شهر خودرو - آلومینیوم!

با توجه به لغو دیدار پرسپولیس و فولاد، حالا مصاف دو نمایندگان خراسان رضوی و اراک افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران را رقم خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل برنامه‌ریزی فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در دو هفته آغازین، از سوی سازمان لیگ اعلام شد تا تیم‌ها در فاصله 10 روز تا شروع فصل جدید، از برنامه مسابقات خود مطلع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تیم فوتبال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، به دلیل مصاف آسیایی خود با الهلال با قرعه بازی معوقه مواجه شده است.

با توجه به معوق شدن دیدار قهرمان فصل گذشته که در هفته نخست بایستی با فولاد خوزستان در اهواز مسابقه می‌داد، حالا بازی هفته لیگ بیست و یکم میان دو تیم شهر خودرو خراسان و آلومینیوم اراک خواهد بود.

 

دو تیمی که براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در هفته نخست که به نام هفته وحدت و تقدیر از نیروی انتظامی نامگذاری شده، باید اولین بازی فصل جدید لیگ فوتبال ایران را برگزار کنند.

 

شهر خودرو با هدایت محمدرضا مهاجری و آلومینیوم با هدایت رسول خطیبی پیش‌فصل خوبی را سپری کرده‌اند و البته فهرست هر دو تیم نسبت به فصل گذشته تغییر و تحولات پرشماری داشته که باید دید در مصاف رودرو چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد، مصافی که براساس برنامه سه‌شنبه 27 مهرماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد از ساعت 16 برگزار می‌شود.

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی