Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود، اظهار داشت: بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان برای دانش آموزان متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول از هفته اول آذر پیش بینی شده است.

وی گفت: تمام بازگشایی‌ها به شرط انجام واکسیناسیون است و باید واکسیناسیون گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال انجام شود تا خانواده‌ها با آسودگی خاطر فرزندان خود را به مدارس بفرستند و تا آن زمان به دنبال واکسیناسیون حداکثری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست با اشاره به ادامه روند نزولی ابتلا بستری و فوتی‌ها در استان بیان کرد: خوشبختانه تعداد بستری‌ها و فوت‌ها روند کاهشی مطلوبی دارد که باید تلاش کرد تا این تعداد به صفر برسد.

استاندار قم تشدید نظارت‌ها برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را ضروری دانست و بیان داشت: بازگشایی حضوری مدارس نیازمند واکسیناسیون حداکثری است که باید با همکاری آموزش و پرورش و مدارس سریع‌تر محقق شود.

وی در خصوص حضور کارکنان دستگاه‌های دولتی نیز تصریح کرد: توسعه واکسیناسیون در میان کارکنان دستگاه‌های دولتی مورد تاکید است که باید صورت گیرد.

استاندار قم با تاکید بر دستور کار بودن بازگشایی های هوشمند در کشور خاطرنشان کرد: بازگشایی‌ها و اتخاذ محدودیت‌های هوشمند به صورت آزمایشی در استان قزوین در حال اجرا است که پس از روشن شدن نتایج این طرح در سایر استان‌ها نیز اجرایی می‌شود.

از ظرفیت دستگاه‌های ملی برای حل مشکلات فاضلاب پردیسان استفاده شود

استاندار قم همچنین بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه های ملی برای حل مشکل‌های فاضلاب پردیسان تاکید کرد.

وی در جلسه بررسی مشکل‌های فاضلاب شهرک پردیسان طی سخنانی با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت آبفای قم در زمینه مدیریت شبکه آب استان قم، اظهار داشت: برای حل مشکل فاضلاب پردیسان نیازمند استفاده از ظرفیت های ملی هستیم.

وی استفاده از ظرفیت نمایندگان قم را در راستای حل مشکل فاضلاب پردیسان ضروری خواند و افزود: باید از مدیران وزارت نیرو درخواست شود تا ضمن بازدید میدانی از مشکل فاضلاب پردیسان، برای حل این بحران در حضور ایشان چاره اندیشی شود.

سرمست همچنین پیگیری از سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص اعتبارهای توسعه فاضلاب پردیسان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مدیران باید در دوره‌ گذار دولت نیز پیگیر رفع هرچه سریعتر مشکل‌های شهروندان باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از پساب تصفیه شده برای مصارف غیر شرب را نیز ضروری دانست و بر ضرورت همکاری شهرداری، شهرک های صنعتی و منابع طبیعی و سایر دستگاه های مرتبط با شرکت آبفای قم در این زمینه تاکید کرد.

برچسب‌ها قم واکسیناسیون بهرام سرمست دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم واکسیناسیون بهرام سرمست قم واکسیناسیون بهرام سرمست دانش آموزان فاضلاب پردیسان حل مشکل برای حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح ساماندهی تجاری‌های پردیسان از ابتدای اردیبهشت‌ گفت: مالکان املاک تجاری در معابر ۱۶ متری و بالاتر تا پایان اردیبهشت فرصت دارند تا برای تعیین تکلیف ملک خود مراجعه کنند.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته برای تعیین تکلیف املاک تجاری در پردیسان، اظهار کرد: سال‌ها بود شهروندان با مجوزهای موقت تجاری در منطقه هشت فعالیت می‌کردند که با رایزنی‌های انجام شده توانستیم موافقت صدور مجوز دائم تجاری را از دستگاه‌های ذی‌ربط استانی بگیریم.

وی افزود: در راستای طرح ساماندهی تجاری‌های غیرقانونی در پردیسان، مالکانی که دارای تجاری بدون مجوز در معابر ۱۶ متر و بالاتر هستند، به مدت یک ماه فرصت دارند تا برای تعیین تکلیف اخذ مجوز تجاری به شهرداری منطقه مراجعه کنند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدای اردیبهشت سال جاری آغاز می‌شود و مالکان به مدت یک ماه مهلت دارند تا برای تعیین تکلیف اخذ مجوز تجاری در قالب ضوابط اقدام کنند، در غیر این صورت نسبت به پلمب واحدهای تجاری غیرقانونی اقدام خواهد شد.

مظفری گفت: طبق مصوبه کمیسیون ماده پنج استان در پردیسان، املاک واقع در معابر ۱۶ متر و بالاتر در صورت رعایت ضوابط می‌توانند نسبت به اخذ پروانه تجاری اقدام کنند.

کد خبر 745326

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد