Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@10:03:29 GMT

رکورد بی سابقه کشف مواد مخدر در بم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۴۰۹۵

رکورد بی سابقه کشف مواد مخدر در بم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ"اکبر نجفی" با اشاره به عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی شهرستان بم اظهار کرد: ۲۶۹۸ فقره سرقت های خرد و همچنین بیش از ۶۰ دستگاه اتومبیل و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی که بخشی از آن ها به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان رخ داده، در این مدت کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بم کشف بیش از ۱۰ تُن مواد مخدر در یک سال گذشته را رکورد بی سابقه‌ای در سطح این شهرستان دانست و تشریح کرد: دستگیری ۳۰۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۲۷۴ خرده فروش و ۶۲۹ معتاد متجاهر از اقدامات ویژه مجموعه نیروی انتظامی بم است.

وی کشف بیش از ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴۱۷ قاچاقچی کالا توسط نیروی انتظامی را موفقیت آمیز دانست و گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز اعم از سلاح جنگی و شکاری کشف شده که بخشی از این سلاح‌ها در سرقت‌ها، قتل‌های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان به کار گرفته شده بود.

نجفی با اشاره به طرح برخورد با خودروهای شوتی (خودروهای حمل غیرمجاز اتباع بیگانه) افزود: تاکنون بیش از ۴۱۰ دستگاه خودرو کشف شده که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۳ درصد افزایش داشته است.

پربیننده ترین حمله چند جوان به رییس کانون وکلا کرمانشاه با چاقو واژگونی زانتیا دو کشته و ۳ زخمی بر جا گذاشت حمله مرگبار زنبورها به زوج هندوستانی + عکس ده‌ها کشته و زخمی در انفجار یک مسجد در افغانستان قتل مرموز راننده تاکسی در کارگاه طلاسازی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، یکی از اراذل و اوباش مسلح به سلاح گرم در حین درگیری و تخریب وسایل یک واحد صنفی در شیراز شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: مأموران گشت انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود مشاهده کردند که ۲ نفر با سلاح گرم از نوع کلت کمری و سلاح سرد از نوع قمه درحال درگیری با متصدی یک باب مغازه و تخریب اجناس داخل مغازه هستند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: مأموران انتظامی وارد عمل شده، اما در این هنگام ۲ نفر از اراذل و اوباش مسلح به سمت مأموران حمله ور شدند.
ضربت گفت: پس از اخطار‌های مأموران پلیس مبنی بر تسلیم شدن اراذل و اوباش و بی توجهی آنان، در نهایت مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت آنان شلیک و پای یکی از اراذل و اوباش را مجروح و سرانجام او را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه وضعیت این فرد مجروح شده رضایت بخش اعلام شده است، گفت: یکی دیگر از اراذل و اوباش از صحنه فرار کرد که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: یک قبضه سلاح گرم شامل کلت کمری به همراه هفت فشنگ، کشف و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان