Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدهادی ساروی پس از کسب نخستین طلای کاروان کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی جهان نروژ اظهار داشت: خوشحالم که توانستم این مدال را کسب کنم. امیدوارم توانسته باشم دل مردم را شاد کنم و این افتخار بزرگی برای من است.

وی افزود: امیدوارم سایر نفرات هم مدال کسب کنند و با موفقیت میادین را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان کشتی فرنگی تصریح کرد: دوست داشتم به عنوان قهرمان المپیک اینجا باشم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با این حال اینجا توانستم مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کنم و بابت این موضوع خوشحالم.

ساروی اضافه کرد: با این حال باید بگویم که مدال المپیک چیز دیگری است. با این حال از کسب این مدال هم خوشحالم و امیدوارم بتوانم مردم را خوشحال کرده باشم. مردم همیشه از ما حمایت می کنند و به همین خاطر مدیون آنها هستم و این افتخار بزرگی برای ما است.

وی در مورد سالتو به رسول جزینی مربی تیم ملی پس از قهرمانی گفت: مربیان ما مثل پدر رفتار  می کنند و امیدوارم جواب زحمات آنها را داده باشم.

محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک در مبارزه فینال به مصاف آلکس زوک نفر پنجم المپیک از مجارستان رفت و حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست داد و قهرمان جهان شد تا نخستین مدال طلای تیم ملی را در اسلو به نام خود ثبت کرد.

برچسب‌ها کشتی فرنگی اسلو مجارستان محمد هادی ساروی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی اسلو مجارستان کشتی فرنگی اسلو مجارستان محمد هادی ساروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم

محمدنبی رضایی قایقران پرافتخار بابلسری در مسابقات کانوی ۱۰۰۰ متر تک نفره قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ مدال طلا گرفت.

مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در توکیو ژاپن در حال برگزاری است که محمدنبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر تک نفره  با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان ۴:۱۰.۹۸۰ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

ایمان پورعزیز مربی و همشهری بابلسری محمدنبی رضایی هم در کنارش بود تا تلاش‌های طولانی و چندین ساله این مربی و شاگرد ختم به حضور در مهم‌ترین رویداد ورزش جهان شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد