Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:28:32 GMT

گوهر فوتبال گیلان به اترک بجنورد پیوست

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۵۳۹۱

گوهر فوتبال گیلان به اترک بجنورد پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین گوهری بازیکن اسبق تیم ملی و فصل گذشته سپیدرود رشت با امضای قراردادی به اترک بجنورد پیوست. 

گوهری ۲۸ سال سن دارد و زاده رودسر است و در پست‌های دفاع راست و چپ بازی می‌کند و عضو تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران بوده و در جام جهانی زیر ۱۷ سال به میدان رفته و سابقه قهرمانی آسیا را با آن تیم در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی فوتبالش را از پایه‌های پگاه آغاز کرد و سپس به سپیدرود پیوست و به جز آن سابقه بازی در لیگ برتر با تیم‌های مس سرچشمه و صبای قم و همچنین حضور در تیم‌های شهرداری تبریز، داماش، شهرداری بندرعباس و شهرداری آستارا را دارد. 

پیش از این گوهری از باشگاه سپیدرود بابت بدهی فصل گذشته خود شکیات کرده بود و در پی شکایت حسین گوهری از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. 

جای سوال است که تیم سپیدرود که از پرداخت مبالغ اندک قرار داد بازیکنان گذشته خود ناتوان است چگونه با برخی بازیکنان قرار داد‌های چند صد میلیونی، بدون پشتوانه بسته است. 

امیدواریم که باشگاه‌های گیلانی در آینده نزدیک با اجرای درست بازاریابی صحیح صنعت فوتبال بتوانند تیم های‌شان را مدیریت کنند و نیازمند بالغ اندک بازیکنان خود نباشد و مهره‌های ارزشمند خود را به راحتی از دست ندهند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سپیدرود رشت گیلان فوتبال لیگ برتر حسین گوهری فوتبال گیلان لیگ یک فوتبال باشگاه های گیلانی صنعت فوتبال سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد

سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در منزل قدیمی در مرکز شهر بجنورد بارگیری و تخلیه شد.

وی در ادامه افزود: شهرداری اهرم نظارتی در املاک محصور ندارد اما به محض طرح شکایت ساکنین محل، رسیدگی به مطالبات شهروندان را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و وارد عمل می‌شویم.

کشمیری بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی مکان به دلیل انباشت زباله‌های خیس، متعفن شده است، در ادامه خدمات شهرداری انجام خواهد گرفت.

گفتنی است این حجم از زباله دپو شده در خیابان شهید بهشتی جنوبی، مشکلات متعدد زیست محیطی را برای ساکنین محل ایجاد کرده و با تماس ساکنین و اقدام به موقع شهرداری پس از اخذ مجوزهای لازم از دادگستری و طی حضور مأمورین کلانتری، این مکان از زباله تخلیه شد.

کد خبر 6086105

دیگر خبرها

  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم