Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب صدیقی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی به‌منظور کمک به مردم زلزله‌زده در اندیکا با حضور مسئولان استان و شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پی زلزله امروز هیچ مورد مرگ‌ومیر وجود نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه این زمین‌لرزه‌ها باعث شده تا ۴۶۰ منزل مسکونی آسیب ببینند که نیازمند بازسازی و تعمیر هستند، افزود: در این راستا نیز یک خانه بهداشت و یک پایگاه جاده‌ای اورژانس آسیب دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم نوسازی ۱۲ مدرسه در این منطقه بر اثر زلزله تأکید کرد و گفت: نیروهای هلال احمر در حال توزیع چادر، مواد غذایی، وسایل گرم‌کننده و اسکان موقت زلزله‌زدگان در مناطق روستایی خسارت‌دیده هستند.

صدیقی به باز بودن محورهای مواصلاتی و جاده‌های روستایی در مناطق زلزله‌زده اندیکا اشاره کرد و افزود: به‌جز روستای سوسن که تأسیسات آب‌رسانی آن خسارت‌دیده است، هیچ مورد قطع آب و برق در این شهرستان و روستاهای تابع آن گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: ارزیابی خسارت‌های ناشی از زلزله امروز در اندیکا همچنان ادامه دارد و میزان خسارت‌های وارد شده در روزهای آینده اعلام می‌شود.

به گزارش مهر، ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه بامداد امروز، زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر شهر و روستاهای قلعه خواجه از توابع شهرستان اندیکا را لرزاند.

زمین‌لرزه از دوازدهم مهرماه تاکنون چندین بار شهر قلعه خواجه و بخش چلو در شهرستان اندیکا را به لرزه در آورده است که باعث تخریب صددرصدی برخی از منازل روستاییان و شهروندان این مناطق نیز شده است.

کد خبر 5323395

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران خوزستان زمین لرزه اندیکا بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عزاداری 28 صفر مشهد عکس استانها امام رضا ع واکسن کرونا رحلت پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز لرزه نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله به بزرگی ۴.۲ ریشتر ساعت ۲۱:۳۱ دقیقه خوی در آذربایجان غربی را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زمین لرزه را در عمق ۱۳ کیلومتری زمین حوالی خوی اعلام کرده است.

این زلزله در برخی شهرهای آذربایجان شرقی به ویژه تبریز هم احساس شد.

 

دیگر خبرها

  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • بهاباد امروز لرزید
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند