Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -​نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران با به‌روزرسانی و ایجاد تغییرات جدید به منظور ارتقای امنیت حساب کاربران و دسترسی به قابلیت‌های متنوع‌‌تر منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نسخه جدید ٢.١ همراه بانک صادرات ایران با قابلیت دو مرحله‌ای شدن ورود به نرم‌افزار و حذف رمز حساب به منظور ارتقای امنیت حساب کاربران و بهره‌مندی از خدمات متنوع جدید در این نرم‌افزار به نشانی: www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

bsi.ir در دسترس مشتریان بانک صادرات ایران قرار گرفت. ضمن اینکه امکان سرویس‌دهی به نسخه‌ قبلی همچنان میسر است.

در نسخه جدید این نرم‌افزار برای ورود (login) به گوشی‌های تلفن‌همراه اندروید و ios به رمز پیامکی نیز نیاز است. رمز پیامک شده در سرویس ورود، در صورت ارائه دسترسی به پیامک‌ها از طریق تنظیمات گوشی در نسخه اندروید، به صورت خودکار بازنشانی می‌شود. در این نسخه رمز حساب در خدمات انتقال وجه حذف شده و رمز یکبار مصرف (پیامکی، USSD و سخت‌افزاری) جایگزین آن شده است. همچنین در خدمت اتصال حساب به کارت نیز رمز حساب حذف شده و رمز یکبار مصرف جایگزین شده است. بهنیه‌سازی سرویس‌های پیچک برای استفاده از خدمات استعلام و ثبت صدور چک‌های صیادی از دیگر قابلیت‌های اضافه شده به این نسخه است. افزوده شدن امکان ثبت صدور چک در وجه اتباع خارجی و اشخاص حقوقی با ورود کد فراگیر/شناسه ملی در بخش گیرنده چک در نسخه اندرویدی وios  ، قابلیت استعلام نام گیرندگان از سامانه نهاب در سرویس‌های پیچک، افزوده شدن سرویس استعلام وضعیت انتقال چک توسط ذی‌نفعان مشترک، افزوده شدن فیلد «بابت» در سرویس‌های پیچک، بهینه‌سازی استفاده از بارکد در سرویس‌های پیچک و قابلیت نمایش فهرست دلایل عدم تایید چک از تغییرات بهینه نسخه جدید در این حوزه خدمات چک‌های صیادی است.

افزوده‌شدن سرویس پرداخت قبوض دسته‌ای، قابلیت به روز رسانی مانده حساب‌ها در صفحه اول برنامه، امکان انجام انتقال وجه دسته‌ای به حساب خود و بهینه‌سازی سرویس دستور پرداخت از دیگر تغییرات مهم نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: همراه بانک صادرات ایران افزوده شدن نسخه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی

وزیر نفت که به همراه با رئیس‌جمهوری عازم اسلام‌آباد شده است پس از پایان سفر به پاکستان راهی سریلانکا می‌شود.

به گزارش شانا، سیدابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه (سوم اردیبهشت‌) در رأس هیئتی عالی‌رتبه از مقام‌های اقتصادی و سیاسی که جواد اوجی، وزیر نفت نیز در این هیئت حضور دارد، عازم اسلام‌آباد شد.

رئیسی در سفر دوروزه خود، پس از استقبال رسمی از سوی شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، با وی دیداری خصوصی خواهد داشت و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رئیس‌جمهوری همچنین با آصف‌علی زرداری، همتای پاکستانی خود، ملاقات می‌کند و افزون بر آن با سفر به بعضی از شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

براساس این گزارش، تهران و اسلام‌آباد در دولت سیزدهم برای تقویت و توسعه روابط راهبردی تلاش کردند و این سفر نیز همسو با این اهداف انجام می‌شود؛ زیرا دو کشور افزون بر اشتراکات فرهنگی و تمدنی، بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارند؛ تبادلات تجاری ایران و پاکستان اکنون سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار است.

در کنار مذاکرات درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی و صدور خدمات فنی و مهندسی طی سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان و سریلانکا، گفت‌وگو درباره صادرات گاز ایران به پاکستان است که در چند ماه گذشته بسیار جدی‌تر به بحث و بررسی گذاشته شده است و یکی از مهم‌ترین محورهای سفر به اسلام‌آباد است.

قرارداد صادرات گاز ایران به پاکستان خرداد ۱۳۸۸ به امضای رؤسای‌جمهوری دو کشور رسید.

روزی که این قرارداد امضا شد، بیش از دو دهه از آغاز مذاکرات ایران برای صادرات گاز به هند و پاکستان موسوم به خط لوله صلح(آی‌پی) می‌گذشت. سرانجام در ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ در چابهار و نقطه صفر مرزی کلنگ آغاز عملیات ساخت خط لوله صادرات گاز ایران به پاکستان در خاک این کشور بر زمین زده شد.

هرچند ایران طبق قرارداد بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر خط لوله ۵۶ اینچ را از عسلویه تا ایرانشهر احداث و عملیاتی کرد، اما این پروژه در خاک پاکستان نیمه‌کاره رها شد تا اینکه اسلام‌آباد امسال پس از ۱۰ سال وقفه، خبر آغاز عملیات را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • خدمات سئو سایت
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد