Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:33:41 GMT

تبریک وزیر ورزش به یوسفی و ساروی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۶۷۶۶

تبریک وزیر ورزش به یوسفی و ساروی

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام سید حمید سجادی به مناسبت قهرمانی و مدال طلای علی اکبر یوسفی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمان جهان در نروژ به این شرح است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

خداوند را شاکرم که توانمندی فرزندان این سرزمین در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ با افتخار آفرینی و تاریخ سازی، خشنودی و شادی ملت را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدال طلای علی اکبر یوسفی با پیروزی مقتدرانه در رویارویی با حریف قدر روسی، نشان طلای سنگین وزن را برای اولین بار در عرصه‌ی جهانی برای کشتی فرنگی ایران به ثبت رساند و موجب غرور و افتخار ورزش کشور شد.

این تاریخ سازی را به علی اکبر یوسفی عزیز دلاور مازندرانی، کادر فنی، مسئولان فدراسیون کشتی و کشتی دوستان تبریک می‌گویم.

از خداوند متعال برای قهرمانان و افتخار آفرینان کشتی، استمرار در سلامتی و سربلندی طلب می‌کنم و امیدوارم شب پایانی این مسابقات باز هم با سرافرازی ایران عزیز همراه باشد.

تبریک وزیر ورزش به ساروی

پیام سید حمید سجادی به این شرح است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

کشتی ایران باز هم در رویداد رقابتی در عرصه‌ی جهانی باعث شادی و نشاط مردم کشتی دوست ایران شده و این بار فرنگی کاران رقابت‌های جهانی نروژ را به محلی برای بروز توانمندی و عزت ورزش کشورمان تبدیل کردند.

محمد هادی ساروی در مبارزات زیبا، فنی که با هوشیاری و جوانمردی همراه بود با شایستگی مدال طلای قهرمانی جهان را به ارمغان آورد که شایسته تقدیر است.

با تبریک به این دلاور مازندرانی، کادر فنی و سرپرستی، مسئولان فدراسیون کشتی و مردم کشتی دوست ایران، برای دیگر قهرمانان و دلاوران کشتی فرنگی ارزوی سلامتی و سربلندی دارم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش بنی صدر ربیع الاول سجادی وزیر ورزش پیام تبریک یوسفی ساروی مدال طلا فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش بنی صدر ربیع الاول کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!