Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@21:35:12 GMT

آزادی ۱۴ محکوم مالی یزدی در ماه صفر

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۷۱۹۸

آزادی ۱۴ محکوم مالی یزدی در ماه صفر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد،  با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول از آزادی ۱۴ محکوم مالی در ماه صفر با اجرای پویش ” قدم قدم تا آزادی » خبر داد.

این مقام مسئول در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد اظهار داشت: از این تعداد آزادی تعداد دو مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۱۲ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تشریح نوع محکومیت این مددجویان افزود: از این تعداد آزاد گردیده تعداد نه مددجو محکوم مالی، تعداد دو  مددجو محکوم مهریه، تعداد دو مددجو محکوم دیه حادثه کار و یک مددجو محکوم پرداخت به نفقه بودند.

رئیس کل دادگستری در ادامه اضافه کرد: بدهی این مددجویان مبلغ ۳۰ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال بود که مبلغ ۲۲میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال از سوی اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ هشت میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۴ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

او با تقدیر از برنامه ریزی‌های مناسب ستاد دیه استان در ایام محرم و صفر تصریح کرد: در سال جاری ستاد دیه استان یزد در ایام محرم و صفر اقدام به برگزاری دو پویش نمود تا در کنار فرهنگ سازی در زمینه جلوگیری از ورود افراد به زندان اقدام به جذب کمک‌های خیرین نیز نماید، که در ایام محرم با اجرای پویش ” هر هیئت آزادی یک زندانی ” با جذب مبلغ ۵ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال آزادی ۱۳ محکوم و با اجرای پویش ” قدم قدم تا آزادی ” با جذب مبلغ هشت میلیارد ریال از ناحیه خیرین همراه بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد در پایان گفت: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت می‌نماید و نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که بدهکار غیر بزهکارند به حساب‌های ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه محکوم مالی ستاد دیه استان میلیون ریال مددجو محکوم استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ مبلغ کل بدهی زندانیان بدهکار ۵میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بود که بیش از نیمی از این مبلغ را شکات به حرمت ماه مبارک رمضان، بخشیدند.

مابقی بدهی به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰میلیون تومان را خیر گنبدی پرداخت کرد و شرایط آزادی ۲۰۰ زندانی نیازمند و بدهکار و کمتر از ۵۰میلیون تومان، از زندان‌های استان فراهم شد.

این خیّر در ابتدای ماه رمضان نیز در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند کمک کرد.

دیگر خبرها

  • ۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند
  • کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران ممقانی در سال گذشته
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • کمک میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه درجشن گلریزان
  • پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان