Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی در خصوص خدمتگذاری پلیس به مردم و الگو بودن پلیس تهران توضیح داد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی  تهران بزرگ با تبریک بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی  و همزمانی آن  با حلول ماه ربیع گفت:  به همه همکاران و ملت بزرگ ایران هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض کرده و خوشحالیم که این تقارن روی داده است و همین امر باعث شود که ما خدمات شایان و قابل توجهی را به مردم عزیز بخصوص در پایتخت  ارائه دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی ادامه داد: مقیاس تهران استانی است ولی تمام مسائل و موضوعات آن کشوری است یعنی اتفاقاتی  که می افتد چه مسائل جاری  و ملی مانند راهپیمایی هایی که داریم وبرنامه هایی که از این قبیل هست  و اتفاقات دیگری که می افتد  در واقع بحث آن ملی هستند.

فرمانده انتظامی  تهران بزرگ افزود: تهران مرکزی است که همه مسئولین و مقامات کشور در آن در حال زندگی هستند و بنده همیشه به این موضوع اشاره داشته ام که ما جٌدای اینکه هر روز و هر لحظه زیر نگاه تیز بین مردم هستیم ، مسئولین و خانواده های ایشان دقیقا ما را می بینند .

سردار رحیمی  گفت: اتفاقاتی  که  در شهر تهران می افتد برد آن برد کشوری است و برخی مواقع فراتر از کشور نیز هست و لذا کار اینجا بسیار سخت و حتی می توانم اینطور بگویم که اگر شما می خواهید قضاوتی را راجع به نیروی انتظامی داشته باشید به پلیس تهران بنگرید و  رفتار پلیس در تهران الگو می باشد و  شاید بیش از 70 درصد همین رفتارها و اقداماتی  هست که همکاران من در کلانتری ها و در سر چهار راهها و مراکز راهنمایی و رانندگی و  در پلیس های دیگر  در حال فعالیت هستند و در واقع مسئولین و آحاد مردم به آنها مراجعه می کنند.

فرمانده انتظامی  تهران بزرگ اضافه کرد: پلیس مجموعه ای تاثیرگذار هست و اگر حادثه و اتفاقی روی می دهد بشدت برد دارد فلذا کار بسیار سنگین است و کار را  باید با دقت و با عقلانیت و تدبیر  انجام دهیم و بلطف خدا در این سالها توانسته ایم در واقع با اقداماتی  که انجام می دهیم جدای از مراسمات جاری  و ساری  که هست در بحث جرائم کارهای  خوبی را انجام دهیم.

او ادامه داد: رفتار پلیس در تهران الگو است و یکی از اقداماتی  که بصورت جد در حال دنبال کردن آن هستیم تغییر رفتار سازمانی است و این تغییر رفتار سازمانی  بر مدار دکترینی است که ااعلام کرده و در واقع تببین مسیر راه ماست که نقشه راه  ما را ترسیم می کند و در واقع جامعه محوری  و مردم مداری است یعنی اینکه پلیس تمام برنامه های خود را بر مبنای خواست و تامین خواسته های مردم طراحی و برنامه ریزی کنند.

فرمانده انتظامی  تهران بزرگ گفت: در این خصوص اقدامات زیادی انجام شده است از رفتار مامور راهنمایی و رانندگی  در سر چهرا راه و یا مراجعاتی  که به آنها می شود و چه رفتار مامور ما در کلانتری ها و در پلیس های تخصصی  مانند آگاهی  و فتا ، این نگاه را دنبال می کنیم که شیوه و روش  و منش  ما خادمی و خدمت گذاری  و گره گشایی و حل مشکل مردم و درد و غم مردم را گرفتاری خودمان دانستن باشد.

سردار رحیمی افزود: یعنی اینطوری هست که اگر از خانه مردم سرقت شد من احساس کنم که از خانه من و یا یکی از نزدیکانم سرقت شده است و اگر تصادفی در سر چهار راه اتفاق افتاد که مدیریت صحنه تصادف بر عهده پلیس هست حتما پلیس باید احساس کند آن فردی که آنجا مضروب شده و مجروح و یا گرفتار شده از نزدیکان خودش و برای خودش است و بدرستی مدیریت صحنه را انجام دهد و این نگاه به جد دنبال می شود.

او بیان کرد: طبیعتا ما از تغییر ادبیات و گفتمان شروع خواهیم کرد تا تغییر رفتار  و عمل و اقدام تا اینکه  در تمام همکارانم این ملکه و باور بشود  و ما باید شیوه و روشمان خادمی  و خدمت گذاری و حل مشکلات جامعه و مردم باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملت بزرگ ایران نیروی انتظامی خانواده شهر تهران رفتار پلیس راهنمایی و رانندگی جامعه فتا سرقت تصادف ادبیات مشکلات نیروی انتظامی هفته ناجا اقدامات پلیس فرمانده انتظامی سردار رحیمی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.

وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.

وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری به مردم و تعامل با مردم باید نوکر به ارباب باشد و بر همین اساس مردم مشارکت خواهند داشت.

شفقت وحدت، همدلی و همراهی بین مردم و دولت موجب را به عنوان شکوفایی نظام برشمرد گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

قدرانی استاندار پیشین لرستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی

استاندار سابق لرستان در این آیین گفت: با تمام تلاش و سختی‌ها ۳۰ ماه از خدمتگزاری به مردم گذشت و از همکاران که در این مسیر همراه بودند قدردانی می‌کنم.

فرهاد زیویار افزود: دولت سیزدهم با عنایت فرمایشات مقام معظم رهبری، صادقانه به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و در آغاز بکار دولت چالش‌های متعددی وجود داشت که با اقدامات کارشناسانه برای برطرف کردن آن مدیریت شده است.

وی افزود: در ابتدای دولت و ورود به لرستان خزانه خالی بود و اعتبارات نقد این استان حتی به ۲۰ میلیارد تومان نمی‌رسید، اما با اقدامات مناسب و فروش نفت وضعیت بهبود یافت.

او ادامه داد: مصوبات سفر اول رئیس جمهور به لرستان وضعیت خوبی دارند برخی افتتاح برخی آماده افتتاح و برخی دیگر فعال می‌باشند.

زیویار بیان کرد: راه‌آهن با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۹۶ تعطیل شد، اما اکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگر طرح‌های عمرانی هم وضعیت مناسب دارند.

وی گفت: وضعیت اشتغال در لرستان مناسب نیست و بیکاری جوانان را رنج می‌دهد، اما اقدامات بسیاری انجام شده همچنین بسیاری دیگر هم مغفول مانده است.

او ادامه داد: سال گذشته ۳۱ هزار شغل در لرستان ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است و در بسیاری از رتبه‌های مختلف این استان جایگاه خوبی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است