Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «فرخ جمالی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موتورسیکلت «پاکشتی» وسیله نقلیه ای کوچک و سبک تر از موتورسیکلت های معمولی است که برای استفاده در محوطه بنادر طراحی شده است.

وی اظهار داشت: خارج کردن این قبیل موتورسیکلت ها از بنادر و وارد کردن آن به دیگر مناطق قاچاق محسوب شده و تردد آنها در معابر شهر منجر به توقیف وسیله نقلیه و معرفی مالک به مرجع قضایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: این موتورسیکلت ها فاقد پاک هستند که بیشتر مورد استفاده نوجوانان قرار می گیرد.

به گفته وی، ۹۰ درصد موتورسیکلت های مورداستفاده در شهرستان همدان فاقد بیمه نامه هستند و 60 درصد راکبان موتورسیکلیت دراین شهرستان فاقد گواهینامه بوده و از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.

سرهنگ جمالی گفت: ۲۳ نفر از ابتدای سالجاری تاکنون براثر سوانح رانندگی در معابر درون شهری شهرستان همدان جان خود را از دست داده اند که هفت نفر از این تعداد راکب موتورسیکلت بودند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: موتورسیکلت طبق قانون وسیله نقلیه محسوب می شود و برهمین اساس قوانین مرتبط با راهور برای این تردد وسیله نقلیه نیز لحاظ می شود.

برچسب‌ها تصادف شهری همدان کالای قاچاق پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف شهری همدان کالای قاچاق تصادف شهری همدان کالای قاچاق پلیس راهنمایی و رانندگی همدان شهرستان همدان وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار درمیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان درمیان با اشاره به اینکه این طرح از دی ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا شده است گفت: در این طرح که در سطح ۴ بخش شهرستان درمیان اجرا شد هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه از جمله موتور سیکلت، وانت بار‌ها و ماشین آلات کشاورزی به وسیله برچسب‌های شب رنگ آشکارسازی شدند.

فرجامی فرد افزود: این طرح به منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای و افزایش ایمنی در جاده‌ها اجرا شده است.

وی همچنین از اخذ مجوز احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین در شهر اسدیه خبر داد

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان