Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شایان نادری مدیرکل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در این استان گفت: این طرح باهدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق کم برخوردار است.

نادری افزود: این بسته ها در ۹ شهرستان استان و به ویژه مناطق دور افتاده توسط نیرو‌های جهادی و مرکز نیکوکاری توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان نادری با بیان اینکه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاکنون ۱۶۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و آموزشی بین نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است گفت: تا پایان شیوع بیماری کرونا این طرح ادامه دارد.

نادری همچنین از راه اندازی یک شرکت دارویی در سربیشه گچساران تاپایان امسال خبر داد و افزود: در این شرکت دارویی ماهانه ۴۰ هزار تن گیاه دارویی فرآوری می‌شود.

او ارایه تسهیلات ۳۷ میلیارد ریال سرمایه درگردش به کارخانه آب معدنی چویل برای راه اندازی مجدد و اشتغال ۱۵ نفر در این کارخانه از دیگر کمک‌های این ستاد عنوان کرد.

مدیر کل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان یکی دیگر از اقدامات موثر و مهم این ستاد را خرید ۵۱ درصد سهام کارخانه راکد قند یاسوج اعلام کرد و گفت: اگر چه این کارخانه به خاطر برخی سهل انگاری‌ها و کارشکنی‌ها به یک کارخانه آهن کهنه تبدیل شده و فعال شدن مجدد آن هزینه بر است، اما به زودی با اختصاص اعتبارات لازم کارخانه قند یاسوج مجددا فعال شده و وارد مرحله تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک به نیازمندان لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر

همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت پایگاه مقاومت بسیج شهید وثیق در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردند و این بسته‌ها را بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اراک + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان