Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا انصاری، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین ظرف ۶ ماه نخست امسال ۲۸ هزار و ۸۷۱ ولادت در استان ثبت شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۸۹ مورد پسر و ۱۴ هزار و ۹۱ مورد دختر بوده است.
وی ادامه داد: در میان ولادت های ثبت شده ۵۷۹ چند قلوزایی نیز ثبت شده که شامل ۵۶۳ مورد ۲ قلو، ۱۴ مورد سه قلو، یک مورد چهار قلو و یک مورد نیز پنج قلو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: بیشترین نام انتخابی برای پسران متولد شده به ترتیب امیرعلی، امیر حسین، آریا، محمد، حسین، علی، آراد، آیهان، ماهان و  سامیار و برای دختران نیز فاطمه، رستا، زهرا، آوا، دلوین، آیلین، نیلا، آوینا، سلین و  حلما است.
مدیر کل ثبت احوال استان فارس افزود: ظرف ۶ ماه نخست امسال ۱۶ هزار و ۶۹۸ مورد فوت نیز در استان ثبت شده که ۹ هزار و ۴۵۸ مورد مربوط به فوت مردان و ۷ هزار و ۲۴۰ مورد نیز مربوط به فوت زنان است.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور طلاق شیراز ازدواج ساده فارس تولد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور طلاق شیراز سازمان ثبت احوال كشور طلاق شیراز ازدواج ساده فارس تولد ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی ریشه بالا رفتن سن ازدواج را پیدا کرد

احمد علم الهدی اظهار داشت: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی علم الهدی، او گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم‌ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می‌رود.

وی روز پنجشنبه در دیدار با شهرداران کلانشهر‌های کشور افزود: وقتی بنا باشد شهر مدیریت شود، اگر مسائل فرهنگی زیر سؤال برود و مورد توجه نباشد، اداره شهر در سایر شئون هم فایده‌ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در حقیقت مقدمه اداره فرهنگی شهر به این است که مردم خادمانشان را بشناسند و به این خدمات احترام بگذارند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: در هر شهر از ایران اسلامی، مردم به قدری که از خدمات شهرداری‌ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهر‌ها گفت: در این کشور، چالش‌های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن‌ها در عرصه فرهنگ است.

علم الهدی اضافه کرد: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

به گفته وی، اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می‌تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه‌ها وظایفی برعهده دارد.

امام جمعه مشهد گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که عشق زیارت امام رضا (ع) را در دل دارند و به این شهر می‌آیند، اما توان مالی برای اقامت چندروزه در یک منزلگاه اعم از هتل، مهمانسرا یا مسافرخانه را ندارند.

علم الهدی تصریح کرد: تأکید ما به شهرداری مشهد متمرکز بر ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است تا به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند.

دیگر خبرها

  • اعتقاد به قسمت در ازدواج
  • علم الهدی ریشه بالا رفتن سن ازدواج را پیدا کرد
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم