Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت «ghanasoccernet» انگلیسی خبر داد که سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ مورد توجه شدید میلان و آرسنال قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، آزمون قراردادش با زنیت در تابستان آینده به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی برود.

مهاجم ایرانی در فصل گذشته در لیگ برتر روسیه در ۲۴ بازی ۱۹ گل برای زنیت به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل هم آزمون در ۹ بازی لیگ روسیه ۵ گل به ثمر رسانده است.

باشگاه میلان و آرسنال در تابستان آینده باهم رقابت خواهند کرد تا با این ستاره ایرانی قرارداد امضا کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش بنی صدر ربیع الاول سردار آزمون آث میلان آرسنال فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش بنی صدر ربیع الاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان از ویلیام سالیبا انتقاد کرده و اعلام کرد که چرا مدافع آرسنال بازیکن ثابت تیم ملی فرانسه نیست.

سالیبا علیرغم بازی در آرسنال در لیگ برتر زیر نظر میکل آرتتا، برای بازی با فرانسه با مشکل مواجه شده است. دشان برای دقایقی در مورد عملکرد سالیبا در فرانسه صحبت کرده و فاش شد که چرا او در حال حاضر در تیم ملی دچار مشکل شده است.

دشان به خبرنگاران گفت:"او فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد اما کارهایی را هم انجام می‌دهد که من خیلی دوست ندارم. در تیم ملی او زمان بازی محدودی دارد اما وقتی بازی می‌کند، لزوماً خوب پیش نمی‌رود. سیستم در حال حاضر از او حمایت نمی‌کند، اما او اینجاست. دایو اوپامکانو زمان بازی داشته و شاید ویلیام کمتر.

روی وضعیت بازیکنان خاصی، مطمئنم که استقامت می‌کنم چون می‌تواند اعتماد به نفس اشتباه یا مشکلات کوچک باشد که تغییر کند. برخی نگرانی ندارند، برخی به زمان بازی نیاز دارند. ویلیام زمان بازی کمتری داشته و همین به او اجازه نمی‌دهد خیلی آرام باشد."

سالیبا تنها 12 بازی ملی برای فرانسه دارد و امیدوار است در بازی دوستانه امشب مقابل شیلی که به میزبانی مارسی برگزار می‌شود، حضور داشته باشد. ستاره آرسنال در شکست 2-0 فرانسه مقابل آلمان بازی نکرده بود.

دیگر خبرها

  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم