Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@13:33:58 GMT

سخنرانی جنجالی ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۱۳۳۷

سخنرانی جنجالی ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با عصبانیت زیاد اعضای حزب خود را مورد حمله قرار داده و با انتقاد از اینکه جمهوری‌خواهان کنگره به جو بایدن، ریییس جمهور فعلی آمریکا، فرصت بیشتری برای افزایش سقف بدهی‌ها داده‌اند، از آنان خواست تا قدری "شهامت" از خود نشان دهند. ناطقان:  به نقل از دیلی میل، در حضور هزاران طرفدار پرشور در محل نمایشگاه‌های ایالت آیووا، ترامپ یکی از بزرگترین سخنرانی‌های خود را ایراد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





او به برنامه ‌های دخل و خرج بایدن به عنوان یک "فاجعه سوسیالیستی" که منجر به ایجاد تورم همراه با رکود اقتصادی می‌شود، حمله کرد و افتخار کرد که هرگز نتایج انتخابات ۲۰۲۰ را نپذیرفته، اما بیشترین خشم خود را نثار "میچ مک‌کانل" رهبر جمهوری خواهان سنا به خاطر همکاری با دموکرات‌ها برای افزایش سقف بدهی دولت کرد.

وی در توصیه به هم حزبی‌هایش گفت: جمهوری خواهان کنگره باید قوی بمانند؛ الآن زمان آن نیست که آن‌ها بخواهند جا بزنند، عقب بکشند، تسلیم شوند یا بترسند... هرچه بادا باد‍؛ نگران استیضاح شدن نباشید، نگران هیچ چیزی نباشید.

ترامپ در این سخنرانی گفت:‌ اما انگار بعضی‌هایشان شهامت و توانایی این‌ کار را ندارند.

در هفته گذشته، ۱۱ سناتور جمهوری‌خواه، با دموکرات‌ها هم رای شده و با متوقف کردن "اطاله بررسی" مسئله سقف بدهی دولت، عملا به دولت بایدن فرصت بیشتری برای دفع یک بدهی قریب‌الوقوع دادند.

ترامپ در این باره گفت: حالا آن‌ها (دموکرات‌ها) دو ماه فرصت بیشتری دارند تا ما را خراب کنند.

سفر ترامپ به آیووا در آغاز تقویم انتخاباتی، آخرین قطعه پازل حضور او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است.

این ایالت یک مکان کلیدی برای همه کاندیداهای انتخابات ۲۰۲۴ است. جایگاه آن به عنوان اولین گروه آرای الکترال این فرصت را به نامزدها می‌دهد تا بتوانند شروع قوی‌ای در انتخابات داشته باشند.

ترامپ همچنین در این سخنرانی گفت که ژنرال مارک میلی، مشاور ارشد نظامی خود را برای پیشنهاد رها کردن هشتاد میلیارد دلار تجهیزات نظامی در افغانستان، "دیوانه" خطاب کرده بود.

ترامپ بارها خروج بایدن از افغانستان و جاگذاشتن خودروها و اسلحه‌هایی که ممکن است به دست طالبان بیافتند را محکوم کرده است.

ترامپ در مقابل هزاران طرفدار جمهوری‌خواه در آیووا، مدعی شد که در زمان ریاست جمهوری‌اش، به میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش گفته که این ایده افتضاحی است.

وی در ادامه گفت: می‌دانید چه فهمیدم؟ میلی بعدها همین پیشنهاد را به بایدن داد‍، اینکه رها کردن تسلیحات، از خارج کردنشان کم هزینه‌تر است.
منبع: ایسنا

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم) بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)

دیگر خبرها

  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • نشاندن بایدن پشت میز روزولت برای سخنرانی، تهران را تحریک می‌کند
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود