Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع لیورپول می گوید بابت برگشت فن دایک به خط دفاعی تیم بسیار خوشحال است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، با بازگشت ویرجیل فن دایک از مصدومیتی طولانی مدت، جوئل ماتیپ و فن دایک یک بار دیگر در مسابقات این فصل زوج خط دفاع لیورپول را تشکیل می دهند. ضمن این که قرمزهای آنفیلد در این فصل ابراهیما کوناته را به خدمت گرفتند و لیورپول در هر دو حضور این مدافع توانسته است کلین شیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال جوئل ماتیپ در این باره در گفتگو با وب سایت باشگاه لیورپول گفته است:

بازی مجدد در کنار ویرجیل برایم عالی بوده است. مدت ها بود که او بیرون بود و خیلی خوشحالم که فن دایک به مستطیل سبز برگشته است. او یک مدافع کامل است. پا به توپ خونسرد عمل می کند و هنگام توپ گیری هم عالی است. وقتی بازی می کنیم، او رهبر تیم است و دلمان برایش تنگ شده بود. بازگشت او اتفاقی خوب برای ماست.  

ماتیپ در مورد کوناته نیز گفت:

ایبو به خوبی در حال جا افتادن در تیم است. معمولا اندکی زمان برای جا افتادن و پیدا کردن ارتباطی خوب با سایر مدافعین لازم است. 

مدافع شماره 32 لیورپول در مورد ارتباط مدافعین با دروازه بان و هافبک دفاعی تیم نیز گفت:

همه ما ایده ای مشترک در مورد نحوه دفاع کردن داریم اما طبیعتا هر کس واکنشی متفاوت دارد و باید با هم وفق پیدا کنیم. بستگی به 6 نفری دارد که در زمین بازی می کنند زیرا همه ما به یک شکل بازی نمی کنیم و به همین خاطر همیشه باید اندکی تغییر ایجاد کنیم اما ایده کلی نحوه بازی و دفاع همیشه به یک شکل است. تغییرات کوچک لازم است زیرا هر بازیکن متفاوت است. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! کری خوانی بازیکنان کره جنوبی بعد از ورود به ایران که مازندران شهر ما یاد باد؛ این قهرمانی ها حلال تان باشد تعظیم رکوردها مقابل کریستیانو رونالدو؛ گلزنی مقابل 46 تیم ملی مختلف هانسی فلیک: گل خوردن همیشه من را آزار می دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است