Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام برکت اینجا کلیک کنید

اقتصاد‌آنلاین _ سهیل بانی؛ سهام گروه دارویی برکت در معاملات بورس امروز، پس از رقم زدن معاملاتی به ارزش ۱۵۰میلیارد، با ۴.۴درصد افت، قیمت پایانی ۳۰,۴۲۰ریال را به ثبت رساند که به معنای آغاز روز معاملاتی بعدی با همین قیمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام شرکت «برکت»، معاملات روز یکشنبه را با صف فروش آغاز کرد اما در ادامه صف جمع شده و ادامه معاملات برکت، متعادل و در رنج منفی انجام شد. سرانجام برکت معاملات خود را با افتی ۴.۹درصدی و قیمت ۳۰,۲۵۰ریال به پایان رساند.

گفتنی است امروز ۵۰میلیون برگه سهم برکت بین سهامداران دست به دست شد، به نحوی که در سمت خرید، سهم حقیقی‌ها ۸۸درصد و سهم حقوقی‌ها ۱۲درصد از معاملات بود. همچنین سهامداران حقیقی برکت، تقریبا همه سفارشات فروش این سهم را ثبت کردند. به این ترتیب سهم هر فرد حقیقی در سمت خرید، به طور میانگین به ۱۴میلیون تومان رسیده و هر فرد حقیقی به طور متوسط ۲۷میلیون تومان سهام برکت فروخت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین هشدار مهم برای بازنشستگان ثبت نام ایران خودرو + لینک صادرات دام زنده ابلاغ شد ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی مهر ماه) زمان اجرای یارانه ۲۰۰ هزار تومانی / یارانه جدید در راه است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس سهام برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا ارزان‌تر شد

به گزارش قدس آنلاین، بررسی آخرین معاملات صورت گرفته تا لحظه انتشار این گزارش سکه و طلا در بازار و مقایسه آن با روز گذشته (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) نشان می‌دهد که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت اخیر انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا با کاهش قیمت روبرو شده‌اند.

بر اساس آخرین آمار از بازار سکه و طلا تا این لحظه، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۶۰۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات امروز (سه‌شنبه) به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

سکه‌های تمام طرح قدیم نیز با ۵۰۰  هزار تومان کاهش به کانال ۳۹ میلیون تومان بازگشت و ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

در قطعات کوچکتر سکه، نیم سکه نسبت به روز گذشته، ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده‌اند. به‌ترتیب نیم سکه ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت قیمت شده است.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در حال حاضر در بازار به شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

کاهش قیمت در بازار داخل در حالی اتفاق افتاده که بر خلف روال هفته‌های گذشته که اونس جهانی سیر صعودی تندی به خود گرفته بود، اکنون از مسیر افزایش دور زده و پا در مسیر کاهش گذاشته است؛ در حالیکه روز دوشنبه هر اونس طلا ۲۳۴۶ دلار بود امروز با ۴۰ دلار کاهش به  ۲۳۰۶ دلار رسیده است.

براین اساس هر مثقال طلای آب شده نیز با ۳۹۰ هزار تومان کاهش بها نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در بازار امروز قیمت داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۰ هزار تومان کاهش سه میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفته است.

گفتنی است؛ مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد