Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:46:00 GMT

رضایی: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۲۶۰۹

رضایی: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دومین دیدار خود در سومین روز مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (یکشنبه)، AGMK ازبکستان را سه بر یک از پیش رو برداشت.

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در واکنش به این پیروزی گفت: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول، دو تیم پابه پای هم پیش رفتند. در ست دوم مسلط به بازی بودیم اما ست سوم به دلیل ناهماهنگی و اشتباهات فردی نتیجه را به حریف واگذار کردیم. ست چهارم بازیکنان به سرعت با یکدیگر هماهنگ شدند و بازی را به سود خود به پایان رساندند.

سعید رضایی درباره شرایط فعلی تیم و بازیکنان سیرجان، بیان داشت: با توجه به مصدومیت چند بازیکن تیم در هفته‌های قبل از اعزام، به هماهنگی بیشتر در جریان مسابقات نیاز داشتیم. خوش‌بختانه وضعیت بازیکنان هر روز بهتر می‌شود و رفته رفته به بهترین سطح آمادگی خود خواهند رسید.

وی به دیدار فولاد سیرجان برابر العربی قطر اشاره و تصریح کرد: العربی بازیکنانی از برزیل و صربستان را در ترکیب خود دارد. ضمن این‌که چند یار کمکی باکیفیت از الریان نیز این تیم را همراهی می‌کنند. سیچلو سرمربی العربی نیز آشنایی بسیار خوبی از والیبال ایران دارد. سعی خواهیم کرد والیبال بی‌نقصی را به نمایش بگذاریم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

قهرمان لیگ برتر سال ۹۹ ایران، فردا (دوشنبه) در سومین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف العربی قطر می‌رود.

کد خبر 5324046 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال جام باشگاه های آسیا سعید رضایی تیم والیبال فولاد سیرجان تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی فوتبال مسابقات قهرمانی جهان مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال امارات تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس حمید سجادی کاراته مهدی طارمی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • کویت، سومین حریف تیم ملی فوتسال ایران
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!