Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@01:13:15 GMT

آرامش سیمان در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۲۹۹۴

آرامش سیمان در بورس کالا

ایران اکونومیست- میانگین قیمت سیمان پاکتی دیروز در بورس کالا به ۵۰۷ تومان در هر کیلوگرم رسید که به این ترتیب هر کیسه سیمان ۵۰ کیلوگرمی روی رقم ۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان قرار گرفت.

 بورس کالای ایران در کالی روز گذشته(شنبه) میزبان عرضه یک میلیون و 91 هزار و 714 تن سیمان تیپ یک و دو بود و در نهایت 784 هزار و 465 تن از این محموله ها به فروش رسید و چندمین هفته متوالی سیمان تیپ 2 در حوالی کیسه ای 25 هزار تومان معامله شد و این موضوع بیانگر ادامه ثبات و آرامش در بازار این محصول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس میانگین قیمت سیمان پاکتی روز گذشته به 507 تومان در هر کیلوگرم رسید که به این ترتیب هر کیسه سیمان 50 کیلوگرمی روی رقم 25 هزار و 360 تومان قرار گرفت.

همچنین در معاملات دیروز سیمانی ها در بورس کالا 36 درصد سیمان پاکتی در قیمت پایه معامله شد و همچنین از مجموع 976 هزار و 506 تن سیمان تیپ دو (فله و پاکتی) عرضه شده در روز گذشته 289 هزار و 590 تن در قیمت پایه معامله شد.

گفتنی است از ابتدای عرضه سیمان در بورس کالا که به تاریخ 9 خرداد ماه بر می گردد در مجموع 14 میلیون و 585 هزار و 82 تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای 15 میلیون و 851 هزار و 625 تنی همراه و در پایان 11 میلیون و 564 هزار و 715 تن آن مورد معامله قرار گرفت.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابجایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد. ️

وی درباره تعداد بارنامه صادره گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا در استان کرمانشاه صادر شد که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد. ️

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حوله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد. ️

کهریزی، ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه را مازوت، سیمان کیسه ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن و خاک معدنی اعلام کرد. ️

وی افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روز سیمانی‌ها