Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،‌سید ابراهیم رئیسی در این تماس های تلفنی با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما و صعب العبور بودن منطقه، تاکید کرد: اسکان زلزله زدگان و تسریع در بازسازی و ساخت اماکن خسارت دیده باید با سرعت انجام  شود .

رئیس جمهور همچنین دستور پیگیری و بازسازی منازل و اماکن تخریب شده را به بنیاد مسکن صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه بامداد شنبه، زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر شهر و روستاهای قلعه خواجه از توابع شهرستان اندیکا را لرزاند که باعث تخریب برخی منازل روستاییان و ساکنان این مناطق شد.

کد خبر 631348 برچسب‌ها زلزله سید ابراهیم رئیسی استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله سید ابراهیم رئیسی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر این سیلاب از شهر زرند خارج شده و نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و سپاه در حال تخلیه آب از منازل برخی نقاط شهر زرند می‌باشند.

وی افزود: مشکل عمده ما ورود سیلاب به پست فوق توزیع ورودی شهر زرند و قطع شدن برق شهر بود که با اقدامات صورت گرفته برق در اکثر نقاط شهر وصل شده است.

حسینی نژاد، گفت: سیلاب به شبکه آب شرب حدود ٨ روستا در منطقه جلگه شور شهرستان زرند آسیب وارد کرده است.

فرماندار زرند، افزود: با توجه به آب گرفتگی برخی از منازل، یکی از مدارس شهر را برای اسکان اضطراری مردمی که آب وارد خانه آنها شده در نظر گرفته ایم تا پس از تخلیه آب دوباره به منازل خود بازگردند.

کد خبر 6086647

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا