Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه کعبی زاده، دبیر فدراسیون جودو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات قهرمانی کشور بانوان اظهار کرد: مسابقات جودوی قهرمانی کشور، انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر از ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه در تهران در حال برگزاری هستند. ۳۱۴ جودوکار دختر از ۲۷ استان کشورمان در ۸ وزن این مسابقات شرکت کرده اند و نکته جالب این که دیروز در مسابقات نوجوانان نمایندگان ۱۴ استان موفق شدند مدال کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم امروز نیز در مسابقات جوانان، استان‌های بیشتری مدال کسب کنند.

او در خصوص جوایز جودو کاران گفت: با برنامه ریزی و حمایت میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو شاهد ارتقای بیشتر جودوی بانوان هستیم و برای اولین بار پاداش نفرات برتر مسابقات روی سکو به آن‌ها اهدا شد.

او درباره وضعیت جودوی بانوان بیان کرد: علی رغم تعلیق ظالمانه فدراسیون جودوی کشورمان توسط فدراسیون جهانی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا ما از فضای مجازی استفاده کردیم. سرمربی تیم ملی برنامه‌ها و تمرینات را از این طریق به جودوکاران و مربیان منتقل کرد و امروز شاهد به ثمر نشستن این برنامه‌ها روی تاتامی هستیم. ما پس از این مسابقات اردو‌های تیم ملی را برگزار خواهیم کرد و مسابقات لیگ برتر و قهرمانی امید بانوان را نیز در پیش خواهیم داشت.

کعبی زاده در خصوص حضور جودوکاران بانوی کشورمان در مسابقات المپیک و جهانی گفت: ما مجوز حضور جودوکاران با پوشش را در مسابقات آسیایی داشتیم و قبل از این که توسط فدراسیون جهانی تعلیق شویم، لباسی را برای بانوان طراحی کردیم. در حال گرفتن مجوز این لباس از فدراسیون جهانی بودیم و قصد داشتیم مریم بربط، دارنده مدال نقره قهرمانی جوانان آسیا را به مسابقات جهانی اعزام کنیم؛ اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش، رای تعلیق فدراسیون را بشکنیم و مجددا شاهد حضور تیم‌های ملی در مسابقات جهانی باشیم.

بیشتر بخوانید

شیخ آرپناهی: مسابقات کشوری جودو در سطح بالایی برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جودو صدیقه کعبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ الیاس علی اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند. 
بتول پاکروح سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.
همچنین محبوبه خورشیدی به سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت. 
تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کنند.
 بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان ازامروز ۴ الی۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی بجنورد کمپ بین‌المللی کوراش برگزار می‌شود.
نفرات اول تا سوم تمام اوزان آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی کشور (زاهدان) در این اردو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا