Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@22:13:21 GMT

اولیای‌دم غزاله: فقط قصاص می‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۲۴۴

اولیای‌دم غزاله: فقط قصاص می‌خواهیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، آرمان در این پرونده متهم است دوازدهم بهمن۹۲ دختر موردعلاقه‌اش به نام غزاله را با ضربه میله بارفیکس کشته و جسدش را در چمدان گذاشته و در سطل زباله انداخته است. بعد از افشای راز این قتل، دو بار حکم قصاص گرفت و یکبار تا پای چوبه‌دار رفت.
خانواده جوان اعدامی از طریق فوتبالیست‌ها، هنرمندان و عادل فردوسی‌پور کمک گرفتند تا شاید بتوانند روزنه‌ای برای جلب‌رضایت از خانواده غزاله باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیروز در دادسرای جنایی تهران و در حضور سرپرست دادسرای جنایی تهران جلسه صلح‌وسازش برای کسب‌رضایت اولیای‌دم تشکیل شد. محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در این جلسه گفت: آرمان اشتباه کرده و مرتکب قتل شده، اما در زندان وضعیت او را بررسی کردم که حتی یک اشتباه انضباطی هم نداشته و در این هفت‌سال و نیمی که در زندان بوده زجر کارش را تحمل کرده است. می‌توانید حتی حق‌المصالحه بگیرید و با آن یک مرکزدرمانی یا یک مدرسه بسازید. با قصاص کاری پیش نمی‌رود. خداوند همه را به بخشش توصیه کرده است.
پدر و مادر غزاله هم در این جلسه گفتند: اگر دخترمان در یک دعوا و به‌صورت اتفاقی کشته می‌شد قاتل را می‌بخشیدیم. آرمان را اعدام می‌کنیم تا دیگر عذاب نکشد، زجر نبیند و به آرامش برسد. نه وجه‌المصالحه می‌خواهیم نه می‌بخشیم، فقط قصاص قاتل دخترمان را می‌خواهیم. اگر غزاله را دوست داشت او را نمی‌کشت.
خانواده آرمان هم در ادامه این جلسه گفت: پسرشان عشق و احساسش را کنترل نکرده و با بی‌تدبیری این اقدام را انجام داده است. پسر کوچکشان حتی در پی این اتفاق و سرنوشت نامعلوم برادرش دو بارخودکشی‌کرده و از سرنوشت برادرش می‌ترسد.
آرمان که حالا ۲۶ساله شده در این جلسه خطاب به اولیای‌دم گفت: بیش از هفت‌سال از این ماجرا می‌گذرد و همه چیز برایم مثل یک کابوس است. باعث ناراحتی و بدبختی برای خودم و دو خانواده شدم. غزاله را دوست داشتم. وقتی او را از خانه بیرون برده و رهایش کردم او زنده بود، اما بعد همه گفتند او مرده است. در زندان در یک اتاق ۳در۲ با چند اعدامی هستم. روزگار سختی دارم و به بیماری‌های مختلف مبتلا شده‌ام. شما هر تصمیمی بگیرید من موافقم.
در پایان این جلسه ۱۰۰دقیقه‌ای، مادر آرمان به پای والدین مقتول افتاد تا بتواند رضایت بگیرد، اما آن‌ها حاضر به بخشش نشدند. آرمان به زندان بازگشت و یک گام به مرگ نزدیک‌تر شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: غزاله قصاص اولیا دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند