Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمام تلاش خود را برای حمایت از محیط‌بانان، ارتقای حقوق و سایر موضوعاتی که می تواند محیط بانی را به جایگاه مناسب و شایسته‌ای برساند، به کار خواهم بست.

به گزارش ایسنا علی سلاجقه در بازدید از یگان حفاظت در نشستی با سرهنگ محبت خانی و همکاران محیط‌بان وی، درمورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظرپرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این جلسه از فداکاری‌ها و ایثار محیط بانان تقدیر کرد و از تلاش به ارتقای جایگاه محیط بانی خبر داد.

در این نشست سرهنگ جمشید محبت خانی -  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست - درباره مهم‌ترین دستاوردهای این یگان در چهار سال اخیر گفت: از مهم‌ترین اقداماتی که در این دوره صورت گرفت، می توان به بحث بیمه محیط‌بانان همچنین برقراری فوق العاده تخصصی آنان اشاره کرد.

وی خرید ۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت تریل و تجهیز پاسگاه‌های محیط بانی به انرژی خورشیدی را از دیگر موارد شاخص عملکردی این یگان اعلام و اظهارکرد: ۶۰۰ پاسگاه محیط بانی به ترتیب در حال مجهز شدن به انرژی خورشیدی هستند که تاکنون در این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت داشته‌ایم.
 
محبت‌خانی به انتظاراتی که محیط‌بانان در حوزه کاری مطرح می‌کنند اشاره کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری های سلاجقه و مجموعه سازمان در موارد مطرح شده شاهد رسیدن به نتیجه مطلوب باشیم.
 
در ادامه این نشست فرمانده یگان حفاظت از ریاست سازمان درخواست کرد به دلیل اشتیاق فراوان محیط‌بانان به خصوص خانواده شهدا و جانبازان محیط‌بان با رهبر معظم انقلاب، امکان این دیدار پیگیری شود.

محبت‌خانی در ادامه خواستار تسریع در روند اداری نائل شدن محیط‌بانان به درجه شهادت و جانبازی و رایزنی با بنیاد شهید در این زمینه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست سلاجقه با اعلام مساعدت و موافقت در این خصوص گفت: با توجه به اینکه نیروهای یگان حفاظت سازمان، نماد شاخص سازمان محیط زیست شناخته می‌شوند، نیاز است که فرمانده یگان حفاظت به عنوان عضو شورای معاونان محسوب شوذد و فرماندهان استانی از جایگاه رئیس اداره به معاون مدیر کل استان ارتقا پیدا کنند همچنین با این سمت بتوانند با اعلام نظرات سازنده  در جلسات حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان محیط زیست ایران یگان حفاظت محیط زیست کشور محیط بان محیط بانان یگان حفاظت محیط بانی محبت خانی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، میثم سعیدی با اشاره به راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»، اظهار کرد: با ابتکار عمل سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری وزارت صمت، شهرداری تهران و اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه این پویش تا بیست و یکم تیر روز جهانی بدون پلاستیک تداوم خواهد داشت، افزود: این پویش در راستای عملی شدن ماده ۳ آئین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی راه‌اندازی شده است و اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پیوستن به این پویش و حتی راه‌اندازی آن با ما هم‌فکری و تبادل نظر داشتند.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شعار سال جاری هفته پاک نیز به دلیل اهمیت مسئله پلاستیک‌ها و نقش بسیار مخرب آن در طبیعت، تهدید تنوع زیستی و آثار زیان بار آن در زندگی بشر، «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است و این پویش برای دستیابی هر چه سریع‌تر به هدف مهم کاهش مصرف پلاستیک راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی تمام بنگاه‌های اقتصادی درباره کاهش مصرف پلاستیک خاطرنشان کرد: از تمام بنگاه‌های خرد و کلان درخواست می‌کنیم تا برای حفظ سلامت عمومی جامعه مردم و مخاطبان خود را به استفاده هرچه کمتر از کیسه‌های پلاستیکی ترغیب کنند تا آینده روشن‌تری در انتظار محیط زیست کشورمان باشد.

کد خبر 746877

دیگر خبرها

  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • پایش کیفیت ۱۴۳ رودخانه در سال ۱۴۰۲
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور