Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسی روز یکشنبه در جریان بازدید از مراکز واکسیناسیون کرونا پیشوا به خبرنگاران توضیح داد: از زمان اجرای طرح واکسیناسیون سراسری کرونا تاکنون، بیش از ۷۵ درصد از جامعه هدف بالای ۱۸ ساله شهرستان پیشوا علیه بیماری کرونا واکسینه شدند که این مهم جز با مشارکت و اعتماد مردم میسر نمی‌شد.


وی افزود: در حال حاضر واکسن به میزان لازم در شهرستان پیشوا موجود است و لازم‌ است مردم برای حفظ سلامتی خود و قطع شیوع کرونا هرچه سریع‌تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن اقدام‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله گفت: با مشارکت خوب مردم بیش از ۶۰ درصد از افراد واجد شرایط ۱۲ تا ۱۸ ساله ساکن در پیشوا واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: سرعت و شتاب واکسیناسیون نوجوانان در بازه زمانی کوتاه به کاهش و قطع زنجیره کرونا کمک شایانی خواهد کرد و شرایط را برای بازگشایی و مراجعه حضوری دانش‌آموزان به مدرسه فراهم می‌کند.

وی با اشاره به لزوم افزایش همکاری دانش‌آموزان در طرح واکسیناسیون افزود: لازم است مدیران و متولیان آموزش و پرورش، والدین و دانش‌آموزان را به انجام واکسیناسیون ترغیب و تشویق کنند.

فرماندار شهرستان پیشوا اظهار داشت: حضور نداشتن دانش‌آموزان در مدرسه، آسیب‌های زیادی را به همراه داشته و در طولانی مدت، مخاطراتی را برای آن‌ها به همراه دارد که با واکسینه شدن این افراد، می‌توان به زودی شاهد بازگشایی مجدد مدارس بود.

عباسی تأکید کرد: صیانت از سلامت جامعه و رسیدن به ایمنی عمومی نیازمند کمک و مشارکت همه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است تا با همراهی آنها بتوان به شرایط مطلوب دست یافت.

وی ادامه داد: آموزشگاه سرمد(ویژه دختران) واقع در میدان امام - روبروی بانک تجارت، آموزشگاه ۱۵ خرداد (ویژه پسران) واقع در شهرک شهید اردستانی - چهار راه کتابخانه- خیابان شهدای مدرسه، آموزشگاه علامه طباطبایی (ویژه پسران) واقع در میدان شهید چمران - میدان نماز- جنب اداره پست و آموزشگاه آیت الله مشکینی (ویژه دختران) واقع در شهرک نقش جهان پذیرای دانش‌آموزان است.

بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در مدارس پیشوا مشغول به تحصیل هستند.

پیشوا با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا ورامین پیشوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا ورامین ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا ورامین پیشوا واکسیناسیون کرونا طرح واکسیناسیون دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حسن قاسمی فرد در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: هر ساله، دام‌های استان علیه بیماری‌ها واکسینه می‌شوند.

وی گفت: واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌های اولویت دار دامی به صورت رایگان و توسط شبکه دامپزشکی بخش دولتی و حتی بخشی از آن توسط بخش خصوصی انجام می شود.

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های دامی اداره‌کل دامپزشکی خراسان شمالی افزود: واکسیناسیون دام‌های علیه بیماری‌های تک گیر نیز به تقاضای دامداران به صورت بهادار توسط بخش خصوصی انجام می شود.

وی اعلام کرد: در استان، از ابتدای فروردین جاری واکسیناسیون دام‌های سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک یا همان پی پی آر شروع شده است که البته این واکسیناسیون به صورت سراسری در سطح کشور انجام می‌شود.

قاسمی فرد افزود: واکسیناسیون دام‌ها علیه این بیماری تا ۳۱ شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: در استان، از یکم فروردین جاری واکسیناسیون دام‌های سبک علیه بیماری آبله و شاربون نیز آغاز شده است که تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.

رئیس اداره مبارزه با بیماری های دامی اداره‌کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: در استان واکسیناسیون بره‌های سه تا هشت ماه علیه بیماری برسلوز همچنین واکسیناسیون سگ‌های گله علیه بیماری هاری نیز در حال انجام است.

وی در ادامه اعلام کرد: در استان در نیمه دوم امسال نیز واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی انجام خواهد شد.

قاسمی فرد افزود: واکسیناسیون دام‌های سنگین علیه بیماری برسلوز نیز در طول سال انجام می‌شود که البته عمده انجام واکسیناسیون در نیمه دوم سال خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخن خود درباره انجام واکسیناسیون دام‌ها توسط شبکه دامپزشکی استان طی سال ۱۴۰۲ نیز اظهار کرد: در استان، طی سال گذشته یک میلیون و ۶۷۱ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های شاربون، هاری، برسلوز واکسینه شدند همچنین از آنها تست‌های سل و مشمه و خونگیری انجام شد.

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی همچنین گفت: در استان، طی سال گذشته هفت میلیون و ۹۱۷ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های اختصاصی دامی از جمله آبله، تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسینه شدند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227430 برچسب‌ها دامپزشکی بیماری دام

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل