Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزات آموزش و پرورش گفت: استقرار سامانه «سیدا» روند ساماندهی منابع انسانی را منظم تر از گذشته خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سعید عسگری؛ طی نشست مجازی معاونان وزیر با مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و رؤسای ادارات آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور که در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، به تشریح فعالیت های صورت گرفته درخصوص «بازگشایی مدارس»، «آغاز سال جدید تحصیلی» و «از سرگیری آموزش های حضوری» پرداخت و افزود: در سال تحصیلی جدید موفق به تولید سامانه جدید «سیدا» شدیم؛ اگرچه این سامانه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و شروع مدارس ایجاد شد ولی معتقدم که «سیدا»، سامانه ارزشمندی برای کنترل گزارش گیری و اصلاح روند کارهایی است که در موضوع ساماندهی نیروی انسانی، کلاس بندی و پرداخت حقوق خواهد بود و نظم بیشتری را به امور آموزش و پرورش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش کنیم «سامانه سیدا» با قوّت کار خود را آغاز کند. این سامانه کمک خواهد کرد به هر نوع اطلاعاتی که نیاز داشته باشیم به روز و در سریع ترین زمان دست پیدا کنیم و گزارش دهی کاملی برای مراجع بالادستی داشته باشیم.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزات آموزش و پرورش ادامه داد: مهم ترین موضوع در ایجاد سامانه یکپارچه، موضوع کلاس بندی بود که با قوّت پیش رفت و قبل از رونمایی از نسخه جدید شاد به خوبی انجام گرفت چرا که موضوع کلاس‌بندی تأثیر مستقیمی بر صدور ابلاغ و پرداخت حقوق همکاران داشت لذا از مدیران کل و رؤسای مناطق تقاضا می‌کنم در یکی دو روز آینده که باید لیست حقوق را به خزانه ارسال کنیم؛ کلاس بندی به صورت کامل انجام پذیرد.

عسگری تصریح کرد: در طی سه هفته اول مهر بسیاری از مشکلات سامانه سیدا حل شده است و اگر هم همکاران با مشکلی روبرو شدند موضوع را به گروه فناوری و طرح و برنامه انعکاس دهند تا در چند روز آینده مرتفع شود مطمئناً تا آذرماه نتایج خوبی از سامانه دریافت خواهیم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی گفت: پرداخت حقوق مهرماه اولویت اول معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع است. لذا مدیران مناطق دقت داشته باشند که حقوق هیچ همکار شاغلی قطع نشده باشد و هیچ ابلاغی در سطح منطقه باقی نماند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آموزش و پرورش پرداخت حقوق کلاس بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس

به گزارش «نماینده»، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

‌متن نامه منادی‌ سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر صحرایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم
احتراما همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان‌های خدوم و زحمتکش و بی‌ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین‌ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت می‌باشد. این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش‌آموزان، نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را بر عهده دارند. غفلت از وضعیت این عزیزان به ویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی‌ادعاست، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید هر چه سریعتر در جهت تکریم و ارج نهادن به زحمات این قشر فداکار و برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی آنها، اقدامات موثر کارسازی انجام گردد.

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • بابای مدرسه: فقط توانایی خرید گردن مرغ برای فرزندان را دارم!
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود