Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در همایش طلایه‌داران ترافیک شهرستان سبزوار افزود: شهرداری سبزوار در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک با اجرای طرحهای مناسب، زیرساخت های ترافیک شهری را بهبود ببخشد و برای تهیه و نصب دوربین های ثبت تخلف و کنترل ترافیک در معابر شهری نیز اقدام کند.

وی اضافه کرد:یکی از الزامات شورای اسلامی شهر سبزوار در تدوین بودجه این نهاد در سال آینده توجه به وضع ترافیکی و ارتقای زیرساخت ها در این حوزه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سبزوار گفت: آموزش شهروندی در ارتقای فرهنگ ترافیک بسیار موثر است و در این مسیر آموزش پرورش نقش مهمی بر عهده دارد چون نهادینه کردن فرهنگ ترافیک با هدف افزایش ایمنی و  کاهش حوادث از دوران دانش آموزی شروع می شود.

علوی مقدم افزود: در حوادث رانندگی انسان، راه و وسیله نقلیه سه عامل اساسی است که هر یک باید شاخص های درستی داشته باشند چنانکه آگاهی و آموزش افراد، وجود راههای استاندارد و وسیله نقلیه ایمن برای عبور و مرور در کنار همدیگر قرار گیرد.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.  

برچسب‌ها حوادث رانندگی سبزوار شهرداری سبزوار شهر هوشمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی سبزوار شهرداری سبزوار حوادث رانندگی سبزوار شهرداری سبزوار شهر هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند

فرماندار شهرستان مرند در مراسم اجرای طرح ایمنی در مدرسه روستای اردکلو گفت:طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی با هدف آشنایی کودکان با قوانین راهنمایی و رانندگی و افزایش فرهنگ ترافیکی در مدارس شهری و روستایی شهرستان مرند برگزار شد.

داوودعباسی افزود: همیاران پلیس کودک در فرهنگسازی رعایت قوانین و مقررات رانندگی نقش پررنگی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه