Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، علی سلیمانی با بیان اینکه پرسنل واحد ایمنی با بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت در تعمیرات اساسی امسال حضور مستمر و فعال داشته اند، افزود: نقش مجموعه HSE در پیشگیری از حوادث احتمالی در تعمیرات اساسی امسال بی بدیل بوده است.

وی از صدور یک هزار و ۹۸۴ مورد پروانه فعالیت در تعمیرات اساسی امسال خبر داد و اظهار داشت: این تعداد پرمیت شامل پروانه کار اصلی، الحاقیه الکترونیکی، فضای بسته، حفاری، رادیوگرافی و کار روزمره بوده و ۹۶۸ مورد تست گاز و ۳۳۷ مورد کنترل های ایمنی ماشین آلات سنگین و نظارت بر ۱۱۵ مورد داربست بندی از دیگر فعالیت های واحد ایمنی بوده و بیش از ۹۰۰ قلم لوازم و تجهیزات حفاظت فردی در این تعمیرات اساسی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی یادآور شد: در مجموع ۱۰ هزار و ۳۲ نفر ساعت آتش نشانان این واحد صنعتی در تعمیرات اساسی امسال فعالیت داشته اند.

وی تصریح کرد: واحد آتش نشانی با ۶ دستگاه تراک آتش نشانی و دیگر ادوات اطفا حریق در واحدهای تثبیت میعانات گازی و شیرین سازی گاز، بازیافت گوگرد، اتان گیری، کمپرسورهای تقویت فشار گازی، مخازن، فلر، پساب صنعتی، کارخانه دانه بندی گوگرد و یوتیلیتی به صورت استندبای و پشتیبان در طول مدت تعمیرات اساسی حضور فعالی داشته است.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در طول تعمیرات اساسی امسال بالغ بر ۱۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم پسماند صنعتی در این شرکت تفکیک و ساماندهی شده است، گفت: بازرسی از واحدهای فرآیندی و نظارت بر مدیریت پساب ها و پسماندهای تولیدی در این مقطع زمانی، از دیگر اقدامات حوزه محیط زیست در راستای جلوگیری از آلودگی های محیط زیست بوده است.

سلیمانی از انجام فرآیند معاینات طب صنعتی عوامل پیمانکار قبل از شروع تعمیرات اساسی، ضد عفونی تجهیزات تنفسی و ابزارآلات مورد استفاده در سایت فرآیندی و کارگاه مرکزی، انجام تب سنجی و سنجش سطح اکسیژن در پالایشگاه گاز ایلام و توزیع بیش از ۱۰۰ بسته ماسک سه لایه پزشکی خبر داد و تاکید کرد: بازدید از رعایت پروتکل های بهداشتی، استقرار کارشناس بهداشت در کمپ توزیع غذا به منظور رعایت فاصله فیزیکی در زمان سرو غذا و استراحت پرسنل تعمیرات اساسی از اقدامات این واحد برای پیشگیری از شیوع کرونا بوده است.

سلیمانی افزود: استقرار سطل های پسماند کرونا و سطل زباله های عمومی در سطح سایت فرایندی، پیگیری تخلیه و انتقال پسماندها بصورت چندین مرتبه در طول روز ، تحویل پسماندهای کرونا به درمانگاه طب صنعتی به منظور امحا، بازدید روزانه از سرویس های بهداشتی، توزیع و سرو عذا در ظروف یکبار مصرف در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا ، استقرار یک دستگاه آمبولانس در سایت فرآیندی و ۲ دستگاه در محل درمانگاه طب صنعتی پالایشگاه به همراه کادر پزشکی، پرستاری و فوریت های پزشکی از دیگر اقدامات شاخص در حوزه بهداشت و درمانگاه این مجموعه صنعتی در تعمیرات اساسی سال جاری بوده است.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران ایلام گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران ایلام گاز شرکت ملی گاز ایران ایلام گاز تعمیرات اساسی امسال گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی، قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را اعلام کرد.

محمدعلی نیکبخت بر اساس این ابلاغیه شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی به استناد مفاد قانون اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی مصوب پنجم آبان ماه ۱۳۹۹ به شماره ۱۸۰/۶۷۸۲۶ مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۲مجلس شورای اسلامی، شورای قیمت گذاری اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی با تاکید بر به کارگیری رویکرد جایگزینی سیاست قیمت تضمینی به جای خرید تضمینی در جلسه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ تصویب نمود.


قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی شامل پنبه وش، عدس، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا قرمز، سیب‌زمینی پاییزه، سیب‌زمینی بهاره، سیب‌زمینی طرح استمرار، پیاز پاییزه، پیاز بهاره و پیاز طرح استمرار به شرح جدول اعلام شد.


در اجرای بند‌های (ت) و (ر) ماده (۳۵) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران، خرید‌های تضمینی محصولات اساسی کشاورزی منوط به رعایت الگوی کشت ابلاغی توسط وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد.


به منظور بهبود شرایط کیفی خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی، رعایت کامل استاندارد‌های مربوط ضروری است.
انجام خرید‌های تضمینی محصولات اساسی کشاورزی منوط به داشتن بیمه محصول می‌باشد.
به استناد ماده (۶۱) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و ماده (۳۶) آیین نامه اجرایی ورود، ساخت، فرمولاسیون و مصرف کود‌های شیمیایی، زیستی، آلی و سموم دفع آفات نباتی به منظور تولید محصولات سالم، خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی منوط به رعایت حد مجاز باقیمانده سموم و کود‌های شیمیایی است.


ردیف - نام محصول - قیمت هر کیلوگرم (ریال) - توضیحات:


۱ پنبه وش ۳۷۰۰۰۰ ریال - وش (۲) سفید مرغوب، بدون آفت زدگی، عاری از مواد خارجی (خاک، خاشاک، شاخ و برگ)


۲ عدس ۲۶۰۱۶۴ ریال - سالم، درجه یک، پاک و بدون هرگونه مواد خارجی در کیسه‌های ۵۰کیلوگرمی


۳ نخود ۲۵۹۰۸۰ ریال - سالم، درجه یک، پاک و بدون هرگونه مواد خارجی در کیسه‌های ۵۰کیلوگرمی


۴ لوبیا چیتی ۳۵۰۱۳۷ ریال - سالم، درجه یک، پاک و بدون هرگونه مواد خارجی در کیسه‌های ۵۰کیلوگرمی


۵ لوبیا سفید ۲۲۱۲۹۷ ریال - سالم، درجه یک، پاک و بدون هرگونه مواد خارجی در کیسه‌های ۵۰کیلوگرمی


۶ لوبیا قرمز ۲۲۳۲۴۶ ریال - سالم، درجه یک، پاک و بدون هرگونه مواد خارجی در کیسه‌های ۵۰کیلوگرمی


۷ سیب‌زمینی پاییزه ۴۵۵۰۵ ریال - مرغوب، سالم، بدون آفت زدگی و مواد خارجی


۸ سیب‌زمینی بهاره ۵۰۰۴۴ ریال - مرغوب، سالم، بدون آفت زدگی و مواد خارجی


۹ سیب‌زمینی طرح استمرار ۶۰۹۸۱ ریال - مرغوب، سالم، بدون آفت زدگی و مواد خارجی


۱۰ پیاز پاییزه ۲۹۵۷۷ ریال - مرغوب، سالم، بدون آفت زدگی و مواد خارجی


۱۱ پیاز بهاره ۲۶۸۸۷ ریال - مرغوب، سالم، بدون آفت زدگی و مواد خارجی


۱۲ پیاز طرح استمرار ۳۷۳۲۹ ریال - مرغوب، سالم، بدون آفت زدگی و مواد خارجی

دیگر خبرها

  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم در حادثه اسکله پتروشیمی رازی
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی ۲ کشته برجای گذاشت
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی / ۲ نفر کشته شدند
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت
  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری