Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ بهزاد باباخانی عصر یکشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان اسلام آباد غرب که با حضور مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری، فرماندار اسلام آباد غرب، مدیرعامل برق منطقه ای، رئیس سازمان صمت، مدیرعامل پتروشیمی و سایر اعضاء برگزار شد؛ عنوان کرد: پتروشیمی اسلام آبادغرب یکی از پروژه‌های مهم و اشتغال زای استان است که سال‌ها جزو مطالبات اصلی مردم منطقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: طی این مدت استانداری کرمانشاه به شکل مداوم پروژه را رصد کرده‌ و با جدیت کارها را پیش برده‌ است.
 
باباخانی گفت: تولید فاز اول پتروشیمی به محصول بسیار ارزشمند پروپیلن اختصاص دارد و تاکنون ۲ سرمایه‌گذار برای راه اندازی واحدهای پایین دست این مجموعه، مراجعه کرده‌اند. 

وی از پیگیری اجرای فاز دوم پروژه پتروشیمی و راه اندازی آن خبر داد و گفت: فاز دوم به تولید پلی پروپیلن اختصاص دارد که از ارزش افزوده بسیار بیشتری برخوردار است و در پایین دست آن نیز پروژه های با ظرفیت اشتغال زایی بسیار بالایی شکل خواهد گرفت‌.

پتروشیمی اسلام آبادغرب با دستور ویژه مهندس زنگنه وزیر سابق نفت توسط شرکت پتروشیمی ایران ساخته می شود که این شرکت در گام نخست ۸۰ هکتار زمین برای انجام پروژه در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب خریداری کرده است.

به گفته استاندار کرمانشاه، میزان سرمایه گذاری این طرح با ارز ۴۲۰۰ تومانی حدود هفت هزار میلیارد تومان و با نرخ ارز آزاد حدود ۲۲ تا ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود که زمینه ساز یک تحول اقتصادی در منطقه است.

شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.  

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها پتروشیمی رونق تولید جهش تولید اسلام آباد غرب نفت کرمانشاه صنایع پتروشیمی پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها پتروشیمی استانداری کرمانشاه سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها پتروشیمی رونق تولید جهش تولید اسلام آباد غرب نفت کرمانشاه صنایع پتروشیمی اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صفایی گفت: از این میزان نهاده توزیع شده، ۷۵ هزار تن نهاده دامی بوده است.
وی تأمین و توزیع نهاده‌های لازم برای بهره برداران باقیمت مناسب و در زمان نیاز را از وظایف تعاون روستایی دانست و افزود: ارائه اینگونه خدمات ضمن کاهش هزینه های تولید،  به اقتصاد تولید کنندگان بخش کشاورزی کمک می کند.

دیگر خبرها

  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است
  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه