Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@20:33:15 GMT

مصدومیت بدموقع ستاره فرانسه؛ نگرانی سولسشر! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۶۹۸۳

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد در جریان دیدار دو تیم فرانسه و اسپانیا مصدوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، ویروس فیفا دی همیشه از مشکلات مهم تیم های بزرگ اروپایی در جریان برگزاری مسابقات ملی بوده و بارها بازیکنان در ترکیب تیم ملی کشورشان دچار آسیب دیدگی شده و برای مدتی از میادین دور می مانند.

 

امشب و در جریان فینال تورنمنت لیگ ملت های اروپا، رافائل واران، مدافع مرکزی و 29 ساله تیم ملی فرانسه در نیمه اول میدان را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در دقیقه 41 و در صحنه ای که چندان هم جدی به نظر نمی رسید، دچار مصدومیت شده و در نهایت کادر پزشکی فرانسه نیز نتوانست زمینه درمان زودهنگام او را فراهم سازد. دیدیه دشان در ادامه چاره ای جز تعویض رافائل واران نداشت و این بازیکن جای خود را به دایوت اوپامکانو، مدافع جوان شاغل در بایرن مونیخ داد.

 

البته میزان مصدومیت رافائل واران هنوز مشخص نیست و باید دید این مدافع ارزشمند چه مدت از میادین دور خواهد بود. اما این اتفاق بدترین خبر برای اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد است. شیاطین سرخ که پیش از تعطیلات بازی های ملی نتایج پرفراز و نشیبی گرفته بودند، امیدوارند مصدومیت رافائل واران چندان جدی نبوده و او در دیدار دشوار هفته بعد در مقابل لسترسیتی حاضر باشد.

 

 

 

 

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر تیم ملی فرانسه رافائل وارانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر تیم ملی فرانسه رافائل واران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان با مصدومیت غیرمنتظره دو بازیکن تیم‌های الهلال و النصر در آخرین تمرین پیش از دیدار سرنوشت‌ساز مقابل تیم ملی تاجیکستان، درگیر چالش شده است.

تیم رسانه‌ای تیم ملی عربستان در گزارش خود اعلام کرد که روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی با مصدومیت عبدالله المالکی هافبک الهلال و عبدالرحمن غریب، ستاره النصر، دو ضربه دردناک دریافت کرد.

طبق گزارش‌ها، مالکی در آخرین تمرین برای این دیدار از ناحیه زانو آسیب دید و همین اتفاق برای غریب نیز رخ داد. مصدومیت مالکی که به‌طور ناگهانی در حین تمرین و هنگام پاس دادن توپ رخ داد، شدید بود و او را مجبور به ترک فوری تمرین کرد.

غریب نیز به همین ترتیب پس از تجربه دردهای مشابه ناشی از مصدومیت مجبور به کناره گیری از تمرین شد و این تیم را با غیبت خود در شرایط سختی در آستانه بازی پیش رو قرار داد.

هنوز مشخص نیست مصدومیت مالکی و غریب چقدر جدی است و آیا آنها می‌توانند در دیدار مقابل تاجیکستان شرکت کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • قلب رئال ایستاد: مصدومیت ستاره همه‌کاره! (عکس)
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • مشکلات روحی و روانی تایرل مالاسیا حقیقت ندارند
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان