Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین اکبری شامگاه یکشنبه در جریان بازدید استاندار کرمان از بخش های مختلف پست استان کرمان و آیین گرامیداشت این روز جهانی افزود: امیدواریم با حمایت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما در اجرای این پروژه تعجیل شود.

وی با بیان اینکه بارگیری کامیون های خط‌های خارج و داخل استان از این محل وارد و صادر می شود اظهار داشت: در روز جهانی پست ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبارات ملی به این اداره کل تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست استان کرمان گفت: سکوی پستی استان کرمان با حمایت استانداری کرمان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعتبارات ملی مکانیزه شد اما برای خرید تجهیزات و تکمیل پروژه به اعتبارات بیشتری نیاز داریم.

وی تاکید کرد: ارتقای سکو سه متر توسعه یافته و این پروژه اکنون در حال اجرا است.

نداشتن مجوز استخدام در پست می‌تواند بحرانی شود

وی اضافه کرد: مجوز استخدام نداریم که باتوجه به افزایش مرسوله های پستی می‌تواند به مشکلی بحرانی تبدیل شود.

مدیرکل پست استان کرمان با بیان اینکه پس از شیوع کرونا ۲۵۰ درصد رشد در ترافیک مرسوله های پستی داشتیم عنوان کرد: اداره کل پست استان کرمان در سال ۹۲ تعداد ۴۱۱ نفر پرسنل داشته که تاکنون ۱۵۸ نفر از آنان ریزش داشته‌اند لذا کار به دشواری و به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از بخش خصوصی، تاکسی ها و موتور سواران برای توزیع مرسوله‌های پستی در استان کرمان کمک می گیریم اما اکنون باوجود وجود مسافر دیکر توزیع مرسوله ها را کمتر انجام می‌دهند.

اکبری افزود: حتی برای جذب نیرو آگهی کردیم اما افراد به دلیل نداشتن قرارداد مداوم و کار طاقت فرسا پس از چند روز فعالیت، همکاری نمی کنند.

وی عنوان کرد: تمام مرسوله‌های پستی استان کرمان از طریق شبکه ایکس ری، با حضور نیروی انتظامی و دستگاه های مربوطه کنترل می شود و این عملیات موجب شد که قاچاق مواد مخدر و کالای قاچاق به حداقل رسیده است.

مدیرکل پست استان کرمان تصریح کرد: فعالیت پست با توجه به شیوع کرونا خطیرتر شده و با بسیاری از دستگاه ها از جمله ثبت اسناد و املاک، فرودگاه ها، صنعت، معدن و تجارت، بانک های استان همکاری داریم و درصددیم دولت الکترونیک و توسعه خدمات برخط را توسعه دهیم.

وی یادآور شد: امروز پست یکی از دستگاه‌هایی است که در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی پیشرو است زیرا اولین دستگاه دولتی بودیم که برون سپاری خدمات را داشتیم و اکنون کار در ۱۵۸ دستگاه پیشخوان دولت انجام می‌گیرد.

اکبری افزود: عمده فعالیت ها در حجم ترافیک بالای پست با همکاری ۵۸ نفر نیروی بخش خصوصی در پست انجام می شود که با نگاه شرکت ملی پست بسیاری پرداخت ها به آنان مانند کارمندان رسمی و پیمانی است.

وی تصریح کرد: از بهمن ماه ۹۲ به کرمان آمدم و با تلاش همکاران از سال ۹۳ تا ۹۷ پنج سال متوالی رتبه نخست کشور را در 'کسب درآمد و ترافیک نسبت به پیش بینی' کسب کردیم و پس از ۲ سال، اینک در سال جاری با همت همکاران به اوج برخواهیم گشت.

تمامی کارکنان پست کرمان ۲ دز واکسن دریافت کردند

مدیرکل پست استان کرمان گفت: امروز تمام پرسنل این اداره کل ۲ دز واکسن را دریافت کرده اند اما پیش از آن ۱۱۰ نفر مبتلا و ۲ فوتی ناشی از کرونا در پرسنل داشتیم و از شیوع کرونا تاکنون ۱۲ همکار بازنشسته را از دست دادیم.

وی بیان داشت: کرونا گرچه برای بسیاری از مشاغل تهدید بود اما برای پست تبدیل به فرصت شد و با خدمات برخط، فرهنگ خرید اینترنتی جا افتاد و هم اکنون با چند شرکت استارتاپی تعامل و همکاری داریم.

وی اضافه کرد: نام‌گذاری ساختمان مرکزی پست استان کرمان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سامانه رهگیری الکترونیکی جهان رخ داده و از هرجای دنیا مرسوله ای به کرمان ارسال شود نام این شهید والامقام اعلام می شود که از این جهت هم نام ایشان جهانی شد.

پست کرمان طلایه دار کشور

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان نیز در این آیین گفت: اداره کل پست استان کرمان طی چهار سال متوالی طلایه دار پست کشور در تمامی شاخص های پستی بود.

مسعود الهامی افزود: کارکنان اداره پست با دشواری دست و پنجه نرم می کنند و با همدلی ترافیک سنگین پستی را در روزهای کرونایی را به دست مردم می‌رسانند که این فعالیت آنان، قطعا با تدبیر شایسته مسئولان این اداره کل بوده است.

خداقوت استاندار کرمان به پست چی ها

همچنین علی زینی وند استاندار کرمان امشب به مرکز تجزیه و مبادلات پست این استان رفت و از تلاش های کارکنان پست که با شیوع کرونا؛ ترافیک‌ مرسولات پستی چندین برابر شده است تقدیر کرد.

آیین گرامیداشت روزجهانی پست نیز در محوطه اداره کل پست استان با حضور تعدادی از پرسنل، خانواده بازنشستگان پست، تعدادی از مدیران ‌استان و معاونان توسعه مدیریت و امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رئیس سازمان صمت، مدیرکل فرودگاه‌ها و سایر مدیران و کارکنان پست برگزار شد.

۱۷ مهرماه به عنوان روز پست در تقویم ملی ایران ثبت شده است.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران کرمان اعتبارات استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران کرمان اعتبارات شرکت ملی پست ایران کرمان اعتبارات استانداری کرمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی مدیرکل پست استان کرمان مرسوله های پستی شیوع کرونا مرسوله ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر

با توجه به نیاز استان کرمان به گروه‌های خونی مختلف اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، استان کرمان با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی مصرف خون بالایی دارد و مردم کرمان همواره با حضور خودشان در مراکز انتقال خون استان کمک کردند تا با تامین ذخیره خون، جوابگوی بیماران نیازمند به خون در سراسر استان باشند.

صبح امروز فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون در گروه‌های خونی مختلف با حضور در مرکز انتقال خون کرمان بخشی از خون خود را به نیازمند اهدا کردند.

به گزارش تسنیم، با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی در استان و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی روزانه در سراسر استان کرمان به چیزی در حدود 250 واحد خون نیازمند هستیم که خون مصرفی و مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان باید تأمین و جبران شود.

به گفته ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیشترین مصرف گروه‌های خونی ا‌ستان کرمان در گروه خونی O و A مثبت و بیشترین نیاز استان به دو گروه خونی O و A منفی است.

وی با بیان اینکه اداره کل انتقال خون استان کرمان در حال حاضر در هر یک از شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان، بم و جیرفت یک مرکز و در مرکز استان دو پایگاه انتقال خون دارد، گفت: مردم استان کرمان تا کنون همیشه با ما همراهی کردند و هر زمان که اعلام نیاز شده مردم ما همیشه پای کار بودند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت