Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با توجه به کاهش روند بیماری و عبور از پیک کرونا، دورکاری کارمندان در ادارات استان لغو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به کاهش شیوع کرونا در موج پنجم، برخی محدودیت ها از جمله طرح دورکاری کارمندان دستگاههای اجرایی لغو شده و همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی از ابتدای هفته سوم مهرماه باید به در محل کار حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی تصریح کرد: تاکنون ۷۷ درصد از جمعیت افراد بالای ۱۸ سال در استان قزوین واکسینه شده اند.

وی بیان کرد: همچنین ۴۶ درصد از دانش آموزان استان قزوین تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: برای بازگشایی مدارس باید میزان واکسیناسیون دانش آموزی بالای ۹۰ درصد باشد که متاسفانه با وجود انتظاری که از شهروندان می رود، استقبال از واکسیناسیون دانش آموزی تا امروز مطلوب نبوده است.

حبیبی اظهار داشت: هر چند در واکسیناسیون اجباری نداریم اما تزریق آن به طور کامل هم اختیاری نیست و چنانچه دانش‌آموزی که واکسینه نشده باشد برای حضور در کلاس حضوری هفته ای دوبار ملزم به انجام تست pcr با هزینه شخصی خود خواهد بود که این کار هزینهد زیادی به خانواده ها تحمیل خواهد کرد.

وی گفت: در هر شهرستان با مسئولیت فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و نماینده دانشگاه علوم پزشکی باید هر هفته جلسه‌ای در خصوص وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان برگزار شده و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشده شود. 

حبیبی ادامه داد: لازم است یک جلسه توجیهی در سیستم شبکه شاد که ارتباط مستقیمی با مدیران مدارس دارد؛ برگزار شود تا مدیران مدارس نیز برای تشویق دانش آموزان اقدام کنند.

وی افزود: ۹۸ درصد فرهنگیان قزوین واکسینه شده اند و آمار بالای واکسیناسیون فرهنگیان و والدین دانش آموزان نشان می‌دهد، دبیران و همچنین والدین به واکسیناسیون اعتقاد دارند و شاید به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از مزایای واکسیناسیون تاکنو.ن استقبالی از این طرح نشده است.

حبیبی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح مدیریت هوشمند کرونا در قزوین بیان کرد: نشست ستادی با عنوان سکوی مدیریت هوشمند کرونا به صورت یک روز درمیان با اصناف و سازمان حمل و نقل برگزار می شود تا موانع و مشکلات این طرح بررسی شده تا در زمان اجرا با کمترین مشکل مواجه شویم.

حبیبی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اطلاع‌رسانی طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا باید پای کار باشد تا اطلاع رسانی به صورت کامل صورت گیرد و طرح با استقبال مردم مواجه شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی استان قزوین دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • تدارک ۲۲۳ حوزه اجرایی برای برگزاری امتحانات نهایی در قزوین