Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، ذبیح جودکی،رئیس اداره امور آب شهرستان سلسله اظهار داشت: پس از گزارشات واصله از گروه گشت و بازرسی اداره امور آب در خصوص ساخت دیوار سنگی و تصرف بستر و حریم رودخانه کهمان که در ایام تعطیل اخیر توسط متخلفین در محدوده روستای کهمان ساخت شده بود، با اخذ دستور از دادستان شهرستان سلسله و در معیت نیروی انتظامی در محل حاضر و اقدام به تخریب دیوار‌های احداثی و رفع تصرفات کردیم و مسیر رودخانه که در سالیان متمادی توسط این افراد سودجو تغییر و محصور شده بود به محل اصلی خود بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تصرفات حریم و بستر سراب امیر و سراب پاپی به زودی و به طور کامل آزاد سازی خواهد شد.

رئیس اداره امور آب شهرستان سلسله با بیان اینکه تمام مراحل قانونی و حقوقی در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه «کهمان» انجام و سند رودخانه فوق نیز صادر شده است گفت: این اداره در رفع تصرفات مربوطه آمادگی لازم را دارد و به زودی تمام اراضی واقع در حریم و بستر این رودخانه آزادسازی خواهد شد.

جودکی گفت: با همه متخلفین و متصرفانی که در حریم و بستر رودخانه‌ها یا مسیل‌ها دست درازی و تجاوز و ساخت و ساز و کاشت درخت کرده‌اند، بدون هیچ‌گونه اغماض و مماشاتی برخورد قانونی خواهد شد و همه تصرفات اعاده به وضع سابق خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع تصرف خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان کرمان/بارش باران‌های سیل آسا

اداره کل هواشناسی استان کرمان با صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز در خصوص بارش‌های سیل آسا در استان کرمان بویژه بخش‌های جنوبی این استان هشدار داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، اداره کل هواشناسی استان کرمان با صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز در خصوص بارش‌های سیل آسا در استان کرمان بویژه بخش‌های جنوبی این استان هشدار داد.

متن کامل پیام هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی استان کرمان به شرح زیر است:

توصیف سامانه: از بامداد روز سه شنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه بر میزان و شدت بارش‌ها در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان افزوده خواهد شد. 

بیشینه بارش‌ها تا میزان ۸۰ میلی متر در این مناطق به ویژه حومه شهرستان‌های بافت، رابر، ارزوئیه، کهنوج قلعه گنج منوجان رودبار جنوب، جیرفت عنبرآباد فاریاب، بم، نرماشیر و فهرج می‌باشد.

با توجه به شدت بالا و نوع بارش‌ها آبگرفتگی معابر جاری شدن، روان آب طغیان رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها و وقوع احتمالی سیل در مناطق مذکور محتمل می‌باشد. 

زمان شروع: شب دوشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 

زمان پایان: اواخر وقت چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 

منطقه اثر: مناطق مرکزی و نیمه جنوبی به ویژه شهرستان‌های ارزوئیه، بافت، بم، جیرفت، رابر، راین، رودبارجنوب، ریگان، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کهنوج، منوجان، نرماشیر 

اثر مخاطره: بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعد و برق و تگرگ، آبگرفتگی معابر بصورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل ها، اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهر، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی باغی و زراعی، خسارت به برخی زیرساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و غیره، تخریب تاسیسات و سازه‌های واقع شده در حریم و بستر رودخانه ها، تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر وزش باد شدید و اختلال در سفر‌های هوایی و دریایی 

توصیه: عدم توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، بازگشایی کانال‌ها و آبرو‌های درون و برون شهری، بازگشایی دهانه پلها، اجتناب از سفر‌های برون شهری، اجتناب از فعالیت‌های کوه نوردی، خروج شهروندان از تفرج گاه‌ها و سکونتگاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه ها، مدیریت زمین‌های کشاورزی، عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف 
اطلاع رسانی به موقع از طریق صدا و سیمای مرکز کرمان 
آمادگی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و امدادی جهت اتخاذ تمهیدات لازم تمیهدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی

دیگر خبرها

  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • ورود دادستان زنجان به تصرف حریم رودخانه ولیدر
  • جزییات هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان کرمان/بارش باران‌های سیل آسا
  • آماده باش نیرو‌های هلال احمر استان یزد
  • دام ها در فهرج به مناطق امن جابجا می شوند
  • آماده باش نیروهای هلال احمر یزد