Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه معارفه شهردار جدید محمدیه روز یکشنبه با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، نصیری فرماندار شهرستان البرز، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه و اعضای شورای اسلامی این شهر در محل شهرداری محمدیه برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه اظهارداشت: شهر محمدیه با ظرفیت های ارزشمندی که دارد کانون توسعه مسکن در استان خواهد شد و ما بایستی ظرفیت های این بخش را تقویت و احیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: محمدیه از نظر جمعیت و معماری به عنوان دومین شهر استان محسوب می شود و در ناحیه شهری مهرگان ظرفیت بسیار بالایی برای ساخت مسکن وجود دارد که در دولت جدید نیز برای اجرای طرح ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

فرخزاد تصریح کرد: اخیراً ۲۵۰ هکتار زمین ذخیره در ناحیهد شهری اعلام شده و امیدواریم با این ظرفیت بتوانیم به شعارهای دولت در ساخت مسکن جامه عمل بپوشانیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: زمین هایی که به علت ساخت مسکن در ناحیه شهری مهرگان رونق گرفته و ارزش بیشتری پیدا کرده باید برای توسعه همین شهر و نیز ایجاد زیرساختها مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: علیرغم خدمات بسیار خوب ارائه شده در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان همچنان با مشکلات متعددی در این ناحیه مواجهیم که برای رفع آنها پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

فرخزاد اظهارداشت: ایمن سازی کانال دشت قزوین که در محدوده مهرگان قرار دارد، تامین نردبان بلند مرتبه برای مقابله با حریق در برجهای مسکونی، توجه به موضوع پسماند و اقدام برای کاهش تولید و تفکیک از مبدا و نیز تسریع در ساخت جاده مهرگان به قزوین از مطالبات مردم است که با کمک همه مدیران باید به آنها پاسخ دهیم.

وی در خصوص کمبود نانوایی در مهرگان هم گفت: آماده ایم با صدور مجوز بیشتر مشکل مردم را حل کنیم و در کوتاه مدت هم آماده راه اندازی نانوایی سیار برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان هستیم.

فرخزاد تصریح کرد: از شهردار جدید محمدیه انتظار داریم در گام اول با همکاری شرکت آب منطقه ای قزوین برای فنس کشی محدوده کانال در مناطقی که تهدید است اقدام کند.

شورای شهر به امور فرهنگی توجه بیشتری کند

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهارداشت: حدود 70 درصد شهروندان بابت عوارض مختلف به شهرداری ها بدهکارند و این وضعیت نشان می دهد یا اطلاع رسانی خوبی در خصوص اهمیت پرداخت عوارض صورت نگرفته و یا مردم به شهرداری اعتماد ندارند که باید با کمک رسانه ها در این زمینه فعالیت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: در کنار فعالیت های عمرانی بایستی به کارهای فرهنگی نیز توجه شود تا شاهد بهبود جایگاه شهر محمدیه باشیم.

فرخزاد گفت: در حوزه فرهنگ موضوعات مختلفی مانند مبلمان شهری، ترافیک، پسماند، فضای سبز و نگهداری فضاهای شهری می تواند مورد توجه قرار گیرد و به ارتقای فرهنگی و سطح دانش مردم کمک شود.

وی در خصوص مشکلات ایستگاه عوارضی هم اظهارداشت: این موضوع به صورت موقت با پایشی شدن هزینه دریافت عوارض تردد حل شده اما به صورت دائم با احداث جاده مهرگان به قزوین حل خواهد شد و تاکید داریم این کار تسریع شود.

محمدیه، شهری مناسب برای زندگی معلولان

معاون عمرانی استانداری قزوین اضافه کرد: شهر محمدیه این ظرفیت را دارد که به عنوان الگوی زندگی برای معلولان مناسب سازی و معرفی شود و ما کمک می کنیم این شعار عملی شود.

وی از «محمد پیری» شهردار جدید محمدیه به عنوان مدیری موفق یاد کرد و گفت: ایشان با تجربه خود بارها به عنوان شهردار و مدیری موفق معرفی شده و گزینه اصلی برای تصدی شهرداری قزوین هم بودند و با انتخاب منطقی از سوی شورای شهر محمدیه می توان به تحول در این منطقه امیدوار بود.

به گزارش فارس در ادامه حکم شهردار محمدیه از سوی معاون عمرانی به نمایندگی از استاندار قزوین به محمد پیری اعطا شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین ساخت مسکن شهر محمدیه شهردار محمدیه علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین معاون عمرانی استانداری شهردار جدید محمدیه شهر محمدیه ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • عملکرد بانکهای استان در حوزه مسکن روستایی خوب است و در حوزه مسکن شهری قابل قبول نیست
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم