Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@21:05:50 GMT

برگ سبز خودرو همان سند است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۹۹۶۴

برگ سبز خودرو همان سند است

ایسنا/البرز سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: برگ سبز خودرو همان سند است و دیگر نیاز نیست مردم برای ثبت سند به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ۱۷۰ دوربین پلاک خوان و نظارتی در کلانشهر کرج فعال است، اظهار کرد: این دوربین‌ها در سطح معابر و خیابان‌های شهر مستقر هستند و تخلفات رانندگی را ثبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حجم زیاد تردد خودروها در کرج ادامه داد: نبود زیرساخت‌های مناسب برای استفاده مردم از سیستم حمل و نقل عمومی باعث ازدیاد خودروهای شخصی در معابر و خیابان‌های کرج شده که به این مشکل باید کمبود پارکینگ را هم اضافه کرد.

وی توضیح داد: این مشکلات باعث شده در برخی ساعات از جمله اوایل صبح و اواخر عصر شاهد ترافیک سنگین در برخی معابر  باشیم.

سرهنگ رحمتی پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ابهامات برخی شهروندان در خصوص برگ  سبز خودرو تاکید کرد: برگ سبز خودرو همان سند است و دیگر نیاز نیست مردم برای ثبت سند به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: روزانه ۶۰۰ الی ۸۰۰ نقل و انتقال خودرو در البرز انجام می‌شود که با کاهش شیب کرونا و تعدیل در تعداد مراجعان به مرور کمتر می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ۶۵ درصد تصادفات شهری البرز مربوط به برخورد عابران با خودرو است، گفت: متاسفانه هم از لحاظ تعداد پل‌های عابر با کمبود مواجه هستیم و در کنار آن عابرین هم توجه لازم را در زمان عبور از خیابان ندارند.

وی گفت: برای کاهش آمار تصادفات عابرین پیاده علاوه بر ترویج فرهنگ ترافیک باید به دنبال ایجاد گذرگاه های ایمن و افزایش تعداد عابر پیاده باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کلانشهر کرج برگ سبز خودرو سبز خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰هزار خودروی وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد، گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

به گزارش مشرق، عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار داشت: تا امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودروی خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به‌دنبال سوءاستفاده هستند، خریداری نکنند.

وی افزود: حدود ۵۰ هزار خودروی وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به‌ترتیب به مردم واگذار می‌شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به‌زودی افزایش می‌یابد.

به‌حدی خودرو وارد شده که دیگر در بنادر جا نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم بلکه افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

افزایش قیمت خودرو به‌دلیل نوسانات دیگر بازار است

علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت‌گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمّی و در ابعاد قیمتی رکوردی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه‌ای است هرچند من معتقد هستم که مصرفی است اما با وجود این، از نوسانات دیگر در بازار تأثیر می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تأمین می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم!
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • بناهای تاریخی البرز ۳۰ فروردین ماه روی گردشگران باز است
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است