Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون والیبال طی دستوری به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به وضعیت بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال طی دستوری به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به وضعیت بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون والیبال با تاکید بر حفاظت از حقوق بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها و همچنین باشگاه‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین وظایف فدراسیون و سازمان لیگ، از این سازمان خواست تا هر چه سریعتر به وضعیت بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان و تعیین تکلیف مالی آنان رسیدگی کند و حضور باشگاه‌ها در مسابقات لیگ برتر سال ۱۴۰۰ منوط به تعیین تکلیف مالی دانست و در غیر اینصورت سازمان لیگ از حضور تیم‌های بدهکار به بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها در مسابقات پیش رو جلوگیری کند.

بر این اساس تیم‌ها باید تا آغاز لیگ برتر با بازیکنان خود تسویه یا رضایت آن‌ها را با تعیین تکلیف مالی جلب نمایند و بازیکنانی که مطالبات خود را هنوز از تیم‌ها دریافت نکرده‌اند باید با به همراه داشتن مستندات لازم به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مراجعه کنند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شوند و پس از صدور رای توسط کمیته انضباطی تیم‌ها موظف به تسویه حساب یا تعیین تکلیف وضعیت بدهی خود به بازیکنان یا توافق مالی و جلب رضایت آن‌ها هستند و در غیر اینصورت از حضور آن‌ها در مسابقات جلوگیری می‎‌شود.

بیشتر بخوانید: اکبری: کسانی که در موفقیت‌ها سینه سپر می‌کنند در شکست‌ها پنهان نشوند/ قهرمانی در جوانان جهان بیش از حد بزرگنمایی شده بود

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال محمد رضا داورزنی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال محمد رضا داورزنی بازیکنان و کادر فنی تیم ها فدراسیون والیبال باشگاه ها تعیین تکلیف سازمان لیگ وضعیت بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم است.

تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت. الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 6085717

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس