Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@12:15:04 GMT

توزیع ۴۵ هزار تن کالای اساسی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۰۸۲۵

­مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۱ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۲۴ هزار تن شکر برای تامین مصارف مردم در قالب تنظیم بازار توزیع شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارشدی افزود: برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی در ۴ مرحله سال جاری اقدام به تخصیص و عرضه برنج و شکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در مرحله نخست در فروردین، ۲۳۰۰ تن برنج هندی و تایلندی و ۷۰۰۰ تن شکر، در مرحله دوم در اردیبهشت ماه ۷۱۰۳ تن شکر و ۱۰ هزار و ۱۴۳ تن برنج هندی و تایلندی و در مرحله اجرای طرح ضیافت نیز ۷۳۴۰ تن شکر توزیع شد

وی از تداوم عرضه کالا‌های اساسی شکر و برنج طی ماه‌های خرداد، تیر و مرداد خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، ۱۴۲۰ تن شکر، ۱۷۸۷ تن برنج هندی و ۲۲۹۴ تن برنج تایلندی و ۳۱۲ تن برنج پاکستانی از طریق شبکه‌های توزیع در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران افزود: عرضه ۷۲۰ تن برنج تایلندی، ۵۴۱ تن برنج پاکستانی و ۱۱۷۰ تن برنج هندی در شهریور و مهر براساس مصوب ستاد تنظیم بازار تداوم یافت و در قالب طرح نذورات محرم و صفر نیز ۱۳۸۸ تن شکر ۱۱۸۶ تن برنج هندی و ۷۴۶ تن برنج تایلندی و مقدار ۱۴۰۰ تن برنج پاکستانی در اختیار درخواست‌کنندگان و هیات‌های مذهبی قرار گرفت.

ارشدی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات تنظیم بازار کالا‌های اساسی تخصیص و عرضه‌ی کالا‌های اساسی بر اساس نیاز جامعه عرضه خواهد شد. در حال حاضر با برنامه‌ریزی خوب در تأمین کالا‌های اساسی وضعیت این کالا‌ها و میزان ذخایر در شرایط مطلوب است. برچسب ها: هادیانفر ، پلیس ، راهور ، تردد ، جاده چالوس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هادیانفر پلیس راهور تردد جاده چالوس کالا های اساسی تن برنج هندی تنظیم بازار تن شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رضا غلامی درباره عملکرد اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران از مهرماه سال گذشته تاکنون، اظهار کرد: برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی مازندران، ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های استان شد.

وی افزود: با توجه به افزایش جوجه ریزی در سال گذشته، این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۸۹۸ تن مرغ با اتحادیه، شرکت‌های تعاونی، زنجیره‌های تولیدی و تولیدکنندگان عمده اقدام کرد که ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام مازندران با بیان اینکه علیرغم مشکلات زیاد در تامین گوشت قرمز منجمد در سال گذشته این اداره کل نسبت به توزیع ۱۵۱ تن گوشت گوساله منجمد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام کرد و توانست در کنترل بازار گوشت قرمز موثر باشد، تصریح کرد: برای حمایت از مصرف کنندگان، ۸۵۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شد که در تنظیم بازار این کالا نقش مهمی داشت.

این مسوول ادامه داد: با توجه به حجم بالای تولید گوشت مرغ در استان با هماهنگی این اداره کل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، ۲۶ هزار تن گوشت مرغ گرم برای میدان بهمن تهران ارسال شد که تاثیر بسزایی در کنترل قیمت مرغ در ایام پایانی سال در استان تهران داشت.

وی اضافه کرد: از موجودی گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان و از محل خرید، هزار و ۹۴ تن به سایر استان‌ها ارسال شد که برای کنترل بازار گوشت مرغ منجمد در کشور نیز اثربخش بود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران تصریح کرد: این اداره کل در این مدت ۱۰۱ هزار تن نهاده به مرغداران و دامداران استان توزیع کرد که ۵۰ درصد آن کنجاله بود.

وی با بیان اینکه واردات نهاده‌های دامی از کشور‌های همسایه شمالی علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور به کالا از کریدور شمال جنوب، موجب افزایش فعالیت بنادر استان، ایجاد اشتغال و کاهش هزینه حمل کالا در استان‌های شمالی کشور شد، گفت: در این مدت ۵۵ هزار تن ذرت ثبت سفارش شد و دو کشتی محموله ذرت به وزن ۶ هزار و ۷۹۰ تن به بندر رسید و ۲۱ مورد بارنامه جو به وزن ۵۲ هزار و ۵۸۷ تن از بندر ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد