Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عرب زبان از ورود آلمان به خط میانجیگری میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی حماس و اجرای تبادل اسرا میان آنها خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه "الاخبار" اعلام کرد که یک میانجیگر آلمانی وارد خط میانجیگری میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس شده است تا با نزدیک کردن دیدگاه‌های دو طرف به پرونده تبادل اسرا میان آنها خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"الاخبار" نام این میانجیگر آلمانی را فاش نکرد و در این باره گزارش داد؛ این تحرک آلمان همزمان با سفر انگلا مرکل، صدراعظم این کشور به اراضی اشغالی و دیدار او با مقامات رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

الاخبار به نقل از یک منبع در جنبش حماس نوشت: حماس با تمامی میانجی‌هایی که درباره پرونده اسرا با آن ارتباط برقرار می‌کنند، از جمله آلمانی‌ها تعامل می‌کند و راه‌های ارتباطی با برلین در این زمینه باز است.

این منبع گفت که آلمانی‌ها به خواست خودشان اقدام به میانجیگری نکرده‌اند و این خواسته اسرائیلی‌ها بوده است.

طبق نوشته الاخبار؛ حماس تمامی میانجیگران از جمله آلمان را در جریان موضع گذشته و فعلی خود در قبال پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی و اتمام مرحله‌ای و یا یکباره آن قرار داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی آلمان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سفارت چین در برلین دوشنبه شب با ارسال بیانیه‌ای به خبرگزاری شینهوا اعلام کرد: ما طرف آلمانی می‌خواهیم که بهره‌برداری از اتهام جاسوسی به منظور خدشه‌دار کردن وجهه و بدنام کردن چین را متوقف کند.

مقام‌های برلین دوشنبه اعلام کردند که سه آلمانی را به ظن همکاری با سرویس مخفی چین و انتقال فناوری به پکن برای مقاصد نظامی بازداشت کرده‌اند.

«نانسی فیزر» وزیر کشور آلمان گفت که دولت تهدیدهای ناشی از جاسوسی چین در تجارت، صنعت و علم در آلمان را رصد می‌کند.

«مارکو بوشمان» وزیر دادگستری آلمان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: افراد متهم به جاسوسی در زمان بازداشت در حال گفت‌وگو درباره پروژه‌هایی تحقیقاتی بودند که می‌توانست به توسعه توان رزمی چین در دریا کمک کند.

بازداشت این افراد یک هفته پس از آن انجام شد که اولاف شولتس صدراعظم آلمان به چین سفر کرد تا درباره همکاری‌های تجاری چین و روسیه در بحبوحه جنگ اوکراین، مالکیت معنوی و سیاست های بازار آزاد گفت‌وگو کند.

آلمان هفته گذشته ۲ تبعه روسی-آلمانی را به ظن جاسوسی برای روسیه بازداشت کرد. برلین گفت که این افراد قصد داشتند برای تضعیف حمایت نظامی آلمان از اوکراین دست به حملات خرابکارانه بزنند.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • گزارش: چرا ناگلزمان به بایرن مونیخ نه گفت