Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@09:25:35 GMT

ساخت فصل چهارم «نون خ» به امسال نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۱۳۵۷

ساخت فصل چهارم «نون خ» به امسال نمی‌رسد

علی صالحی بازیگر سریال «نون خ»: ساخت فصل چهارم این سریال به امسال نمی‌رسد. بناست اگر همه چیز درست پیش برود برای نوروز ۱۴۰۲ ساخته شود.

 علی صالحی، یکی از بازیگران سریال «نون خ»، که به تازگی میهمان برنامه «سریالیست» بود در بخشی از صحبت هایش درباره ادامه دار بودن یا نبودن این سریال گفت:

مهم‌ترین دلیل برای این اتفاق، بازخوردی است که از مردم گرفته می‌شود: «وقتی مردم مجموعه‌ای را دوست دارند پیگیر ساخت فصل جدیدش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان هم از ما می‌پرسند «نون خ ۴» ساخته می‌شود؟ ساخت فصل چهارم این سریال به امسال نمی‌رسد. بناست اگر همه چیز درست پیش برود برای نوروز ۱۴۰۲ ساخته شود.

اصل کار هم بر این است که مردم بپسندند. پسند و ذائقه‌ای که به نظر می‌رسد حالا مدت هاست از فضای کلیشه‌ای و آپارتمانی که همه اتفاقات حول چند خانواده و یک فضای بسته و لوکیشن ثابت بچرخد، فاصله گرفته است. /ستاره ها 

بیشتر بخوانید

ساخت فصل چهارم «نون خ» برای نوروز ۱۴۰۱

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ساخت فصل چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی