Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبایی، وبینار دانشجویی «تازه های واکسیناسیون در بیماری کووید ۱۹» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه با حضور و ارائه دکتر مهدی صادق ـ مسئول آموزش مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان شاهرود، روز چهارشنبه ۲۱ مهر ساعت ۲۰، به صورت آنلاین در محیط اسکای روم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک  https://www.skyroom.online/ch/atu.meeting/room.helal مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: دهمین مرحله از واکسیناسیون رایگان طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در لرستان به پایان رسید.

وی افزود: باتوجه‌به نقش و جایگاه طیور بومی در اقتصاد خانوار روستایی و عشایری و در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی و همچنین کاهش ویروس وحشی در گردش، دهمین مرحله از واکسیناسیون رایگان طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در استان با واکسیناسیون دو میلیون و ۴۰۱ هزار و ۳۶۸ قطعه طیور به پایان رسید.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، تصریح کرد واکسیناسیون طیور بومی استان علیه بیماری نیوکاسل از ۲۰ بهمن سال گذشته شروع شده بود در انتهای فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید.

زبردست، اضافه کرد در اجرای این عملیات از پتانسیل نیروهای بسیج مهندسین جامعه کشاورزی روستاها، دهیاران و همکاران سازمان جهاد کشاورزی جهت ایمن‌سازی طیور بومی استفاده شده است.

کد خبر 6083889

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان یک میلیون و ۲۰۰ هزار راس دام سبک در گلستان علیه طاعون نشخوارکنندگان
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • واکسیناسیون بیش از دو میلیون طیور بومی در لرستان
  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل