Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، به‌دنبال افتخارآفرینی و کسب مدال طلا توسط محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر فرنگی‌کار کشورمان، وزارت نفت خبر داد که درخواست ایشان برای جذب در صنعت نفت مورد موافقت وزیر نفت قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، جواد اوجی ضمن موافقت با درخواست این قهرمان کشورمان، دستور داد مراحل جذب گرایی به‌سرعت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا گرایی که در رقابت‌های کشتی فرنگی جهان در نروژ صاحب مدال طلا شده است، پیش از این مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز از آن خود کرده بود. کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ نیز از دیگر افتخارات این کشتی‌گیر جوان کشور به‌شمار می‌آید.

کد خبر 5324889

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا گرایی وزارت نفت ایران علی اوجی لوازم خانگی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی گمرک ایران بانک مرکزی ایران قیمت گاز واردات برنج شاخص کل بورس قیمت جهانی نفت قیمت جهانی طلا بازگشت ارز صادراتی انحصارزدایی قانون جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را از آن خود کرد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

 

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

 

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب 200 امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی 28 دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد